به گزارش ایرنا، در این مراسم که به مناسبت بزرگداشت هفته شهدا ( 22 الی 27 اسفند) برگزار شد، استاندار یزد با قدردانی از صبر و ایثار جانبازان گفت: حل مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان باید با حضور خود جامعه هدف انجام شود.
محمدعلی طالبی افزود: حل نیازها و رسیدگی به مطالبات ایثارگران و جانبازان یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی است و همه خود را در حل مسائل شریک می دانند.
استاندار یزد تصریح کرد: با هم افزایی و جلب مشارکت ایثارگران، خانواده های شاهد و جانبازان بیشتر و بهتر می توان در رسیدگی به مسائل و رفع مشکلات اقدام کرد.
طالبی تصریح کرد: هیچکس بهتر از خود جانبازان و ایثارگران نمی تواند نسبت به ارائه راه حل مسائل و رسیدگی به مطالبات خود اقدام کند و دولت و مسئولان در خدمت شما هستند.
وی اظهار داشت: تمام مردم و دستگاه های اجرایی در کنار هم با همکاری آماده هرگونه خدمت به جامعه بزرگ ایثارگری و حل و فصل مسائل و مشکلات هستند.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد گفت: عزت و اقتدار نظام و انقلاب اسلامی مدیون ایثار و جانفشانی شهیدان است و همه ما در هر پست و مقامی که هستیم با افتخار در خدمت جانبازان و جامعه هدف هستیم.
احمدابراهمی افزود: هم اکنون حدود 10 هزار جانباز در این استان با درصد های مختلف زیر پوشش خدمات فرهنگی و اجتماعی این نهاد هستند.
وی اظهار داشت: از این تعداد 24 جانباز قطع نخاعی زیر پوشش هستند و رسیدگی به نیازهای آنها به خاطر اهمیت موضوع با همکاری دستگاه های دیگر انجام می شود.
این مسئول به اهمیت ساخت آسایشگاه مناسب برای جانبازان استان اشاره و ابراز امیدواری کرد تا نسبت به پیگیری آن توسط مسئولان استان اقدام شود.
ابراهیمی یادآور شد: توسط جانبازان برنامه های فرهنگی و ورزشی مختلفی انجام می شود که بنیاد شهید و امور ایثارگران برای انجام برنامه ها همکاری دارد.
همچنین یکی از جانبازان قطع نخاعی یزد گفت: ایجاد فضای مناسب برای جامعه ایثارگری به خصوص جانبازان یک ضرروت است که امیدواری در استان پیگیری شود.
محمدمهدی موحدیان افزود: کمترین توقع از مدیران اجرایی است که برخی مواقع آنها به آسایشگاه جانبازان سرکشی کنند و در جریان برنامه ها و مشکلات قرار گیرند.
وی اظهار داشت: جامعه ایثارگری از مسئولان می خواهد وظایف خود را در خدمت به مردم و جامعه ایثارگران به خوبی انجام دهند و در ترویج فرهنگ ایمان و شهادت موثر باشند.
در این مراسم همچنین سرودی توسط دانش آموزان اجرا شد و به جانبازان لوح سپاس تقدیم گردید.
مردم استان یزد سه هزار و 850 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده اند.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.