علیرضا رزم حسینی روز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت مقام شهید در مشهد افزود: اگر برخی عملیاتهای دفاع مقدس ناموفق بود نه تنها مردم از جهاد باز نمی ماندند بلکه فرزند دیگر خود را روانه جبهه ها می کردند و این رفتار ناشی از صداقت و صمیمیت موجود در رابطه مردم و مسئولان بود.
وی مردم را پشتیبانی کننده عمده جنگ دانست و ادامه داد: امروز ما مسئولان نیز باید با مردم صادقانه گفت و گو کنیم و به قول مقام معظم رهبری مردم اگر صداقت ببینند به میدان می آیند و این رمز موفقیت ما در زمان حاضر خواهد بود.
استاندار خراسان رضوی گفت: امروز آن رابطه صمیمی ضعیف شده است اما اگر بخواهیم راه شهدا مانند خون سیدالشهدا(ع) زنده بماند باید راستی و صداقت به خرج دهیم و از ایثارگریها به نسل جوان بگوییم و البته کاستیهای موجود نیز به واسطه عملکرد ما مسئولان است نه آرمانهای انقلابی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری.
رزم حسینی افزود: در خراسان رضوی الگوی موفق توسعه اقتصادی را با مشارکت شرکتهای بزرگ استان به اجرا در می آوریم و در این راستا نیازمند دعای خیر خانواده شهدا هستیم .
استاندار خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش گفت: این که رئیس جمهوری کشورمان این گونه شفاف و با اقتدار به عراق سفر می کند و از طرف دیگر ترامپ دیوانه با هزینه کردن هزار میلیارد دلار شبانه به عراق می رود نشان دهنده عزت و اقتدار نظام اسلامی است.
رزم حسینی با بیان این که فرزندان شهدا به دنبال کار دولتی نباشند افزود: شما عزیزان مانند پدرانتان که عزت آفریدند کارآفرین و خالق ثروت شرافتمندانه باشید و مسئولان بنیاد شهید نیز باید زمینه فعالیت فرزندان عزیز شهدا را در این مسیر فراهم کنند.
وی با انتقاد از تفسیر ناصحیح برخی از عبارات مقدس همچون اقدام جهادی گفت: مدیرت جهادی تلاش و کوشش با درایت و تدبیر و با نیت خالصانه و برای خداست و در صورت اتخاذ این راهبرد در سایه الطاف الهی توفیق نصیب ما خواهد شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام ماه رجب و فرارسیدن 22 اسفند ماه روز ملی گرامیداشت مقام شهید گفت: قرآن در توصیف شهدا آنان را استجابت کننده دعوت رسول الله می خواند و راز بزرگ ایثارگری شهدای ما نیز همین استجابت دعوت الهی بوده است.
حجت الاسلام حسین معصومی افزود: رضایت خداوند و توکل و پذیرش اراده الهی از دیگر ویژگیهای بارز شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است
در ادامه این مراسم از 22 دستگاه دولتی و نهاد مردمی که در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت فعالیت ارزنده داشتند تجلیل شد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی 308 هزار نفر از خانواده شهدا و ایثارگران را در این استان زیر پوشش حمایت خود دارد.
این استان 17هزار و 221 شهید، 43 هزار و 219 جانباز و سه هزار و 383 آزاده در راه تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.
1922/3221
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.