به گزارش ایرنا، احمد ترحمی چهارشنبه شب در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با بیان اینکه فعالیت های خوبی در این بخش انجام شده افزود: گسترش فرهنگ ایثار در جامعه ضامن عزت و اقتدار نظام است و رسانه ها باید بیشتر اقدام کنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی مشخص با همکاری دستگاه ها و بهره گیری از تمام ظرفیت ها می تواند در تحقق اهداف متعالی که همان گسترش ارزش های دینی در جامعه و بین جوانان است می تواند نقش آفرین باشد.
این مسئول با اشاره به اینکه دولت بر حسب وظیفه با همه وجود آمادگی خود را در همراه با برنامه های ترویج فرهنگ ایثار انجام می دهد بر همکاری سایر بخش ها با بنیاد شهید تاکید کرد.
ترحمی گفت: باید نسل جوان را با فعالیت های مناسب فرهنگی، هنری و برگزاری برنامه های ضروری با اهداف و سیره شهیدان و جامعه بزرگ ایثارگران آشنا کرد.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد گفت: حدود 50 هزار نفر در این استان سالانه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی مشارکت دارند.
احمد ابراهیمی افزود: همکاری دستگاه های اجرایی، رسانه ها و تشکل ها با بنیاد شهید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خوب و در این خصوص مشکلی نیست.
وی اظهار داشت: همکاری در راه اندازی تشکل های جامعه ایثارگری برای پیگیری مطالبات جزو برنامه های جدیدی است که در استان با همکاری مسئولان انجام می شود.
در این جلسه اعضا بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با همکاری دستگاه ها، تشکل ها و همراهی رسانه های گروهی تاکید کردند.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.