به گزارش ایرنا، احمد ابراهیمی، چهارشنبه شب به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در دیدار فرمانده انتظامی یزد افزود: سرکشی به خانواده شهدا با همکاری مسئولان و مردم بنحو مناسب برگزار گردید.
به گفته وی یزد در برگزاری برنامه های فرهنگی و طرح سپاس در بین استان ها الگوست و به همین خاطر در سال 1396 بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان رتبه برتر کشور را کسب کرده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: سرکشی به خانواده شهدا و ایثارگران یک وظیفه دینی و انقلابی و نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین جوانان دارد.
ابراهیمی ابراز امیدواری کرد برنامه های آینده این نهاد با همکاری مردم و دستگاه های اجرایی در راستای فرهنگ سازی و ترویج ارزش های انقلابی بر اساس اهداف شهدا باشد.
همچنین فرمانده انتظامی استان یزد گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران در این نهاد مقدس، افتخار بزرگی است که نصیب هر فردی نمی شود.
سرتپپ محمدرضا میرحیدری با قدردانی از ارائه خدمت به جامعه هدف افزود: باب شهادت همچنان باز است و خدمتگزاران مردم در نیروی انتظامی هر روز شاهد شهادت و جانبازی تعدادی از همرزمان خود هستند.
وی بیان داشت: همکاری دستگاه های مختلف برای ترویج فرهنگ شهادت در جامعه برای خنثی کردن توطئه های فرهنگی دشمنان بسیار ضروری است.
استان یزد سه هزار و 850 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.