به گزارش ایرنا، بر اساس نتایج اعلام شده از سوی دبیرخانه این همایش مهدی باوقار زعیمی از هرمزگان، عقیل زمانی از کرمان و آزاده انصاری از یزد به ترتیب نفرات برتر طراحی در بخش سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و ادرات تابع این سازمان معرفی و تجلیل شدند.
در بخش طراحی مهندسان مشاور و بخش آزاد نیز عنایت الله طالبی از تهران و سیدحمید حسینی از اصفهان به طور مشترک اول، مریم زکی پور از ساری و مرضیه نبی میبدی از یزد به طور مشترک دوم و هادی اکبرپور از یزد و نعیمه افجه از تهران به طور مشترک سوم شدند.
پیمان عشقی از شیراز و شیما مشیری از تهران نیز به طور مشترک رتبه اول بخش دانشجویی را کسب کردند و مولود ابراهیمی ساروی و شایان قویدست هر دو از تهران به طور مشترک دوم و سارا اسحاقی و سید حمزه حیدری هر دو از تهران نیز به طور مشترک رتبه سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.
در بخش فضاهای آموزشی ساخته شده در پنج سال اخیر علیرضا راشکی مدیرکل نوسازی سیستان و بلوچستان اول، محسن پورگلیان مدیرکل نوسازی قم دوم و امین فلاح مدیرکل نوسازی خراسان شمالی سوم شدند.
در بخش عکاسی نیز علی رمضانی، آزاده انصاری و مهدیه پورآدینه هر سه از یزد به عنوان نفرات شایسته تقدیر شناخته شدند.
در بخش مقاله مژگان پورعماد از خراسان رضوی رتبه اول را کسب کرد و در بخش مقاله لاتین فیکریه پلین از ترکیه رتبه دوم و مرضیه محمدیان نیز از دانشگاه یزد سوم شد.
هشتمین همایش و نخستین گردهمایی بین المللی مدرسه ایرانی، معماری ایرانی، روز سه شنبه با حضور وزیر آموزش و پرورش در دانشگاه یزد برگزار شد.
2088 / 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.