مهدی میرامامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زنگ نیکوکاری امروز 15 اسفند به صورت نمادین در مدرسه حضرت معصومه (س) شهرستان زاهدان و همزمان در 33 منطقه شهرستان‌ های این استان نواخته شد.
وی هدف از اجرای جشن نیکوکاری را کمک و مساعدت به نیازمندان و فقرا به ویژه ایتام عنوان کرد و افزود: 15 تا 17 اسفند به مدت سه روز همزمان با سراسر کشور جشن نیکوکاری در سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد سیستان و بلوچستان بیان کرد: هزار و 59 پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار این استان است که 288 پایگاه در مدارس، 65 پایگاه مراکز نیکوکاری، 253 مسجد، دفاتر کمیته امداد، میادین اصلی شهرها و مصلاهای نمازجمعه برپاست.
وی تصریح کرد: روز پنجشنبه پایگاه‌های جشن نیکوکاری در معابر اصلی شهرستان های سیستان و بلوچستان آماده دریافت هدایای کسبه، بازاریان، گروه های هنری و ورزشی، اتحادیه‌ها، نخبگان، جامعه پزشکان، حامیان، نیکوکاران و مردم سخاوتمند سیستان و بلوچستان است.
امامی افزود: همچنین روز جمعه 17 اسفند ماه در میعادگاه های نماز جمعه با استقرار پایگاه های جشن نیکوکاری این نهاد آماده دریافت کمک های افراد نیکوکار و نمازگزاران به خانواده‌های نیازمند است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین نیکوکاران سیستان و بلوچستان می توانند با استفاده از کد دستوری #054*8877* کمک‌های نقدی خود را به جشن نیکوکاری و یا سایر سرفصل ‎های کمیته امداد واریز کنند.
به گزارش ایرنا هم اینک 157 هزار و 822 خانوار استان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی سیستان و بلوچستان هستند که بیش از 50 درصد این جمعیت به تازگی اضافه شده اند.
9914 **6081
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.