به گزارش ایرنا ، مسئول کانون شهید رجایی میبد روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مرحله شهرستانی این مسابقات تحت نظارت آموزش و پرورش در رشته های طراحی ، نقاشی ، خوشنویسی ، تئاتر و سرود و زیر مجموعه های آنها به صورت حضوری در 3 مقطع آموزشی طی 6 روز برگزار شد و امروز در آخرین روز برگزاری این مسابقات منتخبان مدارس در رشته های یادشده با هم رقابت کردند.
سید علیرضا افخمی افزود: نفر اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه می یابد و بعد از مسابقات استانی منتخبان در مسابقات کشوری شرکت می کنند.
همچنین کارشناس فرهنگی هنری مدیریت آموزش و پرورش میبد گفت : دانش آموزان آبان ماه هر سال در رشته های هنری مانند هنرهای آوایی نطیر سرود همگانی ، نمایش صحنه ای و عروسکی ، تجسمی مانند طراحی ، نقاشی و خوشنویسی ، هنرهای دستی مانند مشبک ، معرق ، قالی بافی ، کاشی کاری و امثال آن ، رسانه و فضای مجازی و رشته های پژوهشی با هم به رقابت می پردازند.
خاکزار با اشاره به اینکه امسال 14 هزار دانش آموز در این مسابقات شرکت کردند، افزود : منتخبان مدارس که حدود هشت هزار نفر هستند بعد از مرحله شهرستان به مرحله استانی که اسفند ماه برگزار می شود راه می یابند و منتخبان استان نیز به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد .
شهرستان میبد 22 هزار دانش آموز دارد که در مقاطع مختلف به تحصیل مشغول هستند.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.