به گزارش ایرنا، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش در این آیین گفت: دانش آموزان البرزی دراین رقابت کشوری در رشته های ادبی پژوهشی، وبلاگ، هنرهای آوایی، موسیقی، کاشی کاری، قلم فلزی، تصویرسازی ، مقاله نویسی، وبلاگ، نمایشنامه نویسی ، فیلم سازی و هنرهای تجسمی رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
مسعود مهران نیا افزود: این دوره از مسابقات فرهنگی هنری با توجه به شعار اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در راستای تحقق بخشی به اهداف سند تحول بنیادین در مدارس دولتی و غیر دولتی البرز اجرا شد.
وی تصریح کرد: مسابقات فرهنگی هنری در قالب 72 رشته و گرایش در چهار مرحله آموزشگاهی ،منطقه ای ،استانی و کشوری برگزار می شود.
وی خاطرنشان شد: در مرحله مدرسه ای این دوره ازمسابقات 300 هزار دانش آموز البرزی شرکت کرد که 3 هزار نفر از آنان به مرحله استانی راه یافتند.
وی حضور فعال دانش آموزان البرزی در سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی هنری را نشانگر توانمندی،استعداد،مهارت و علاقمندی آنان به رشته های مختلف فرهنگی و هنری دانست.
وی یادآورشد: مرحله کشوری سی و ششمین دوره مسابقات فرهنگی - هنری دانش آموزان دختر نیز از 25 تا 30 مردادماه در اردوگاه شهید باهنر تهران انجام شد.
وی با بیان اینکه مسابقات فرهنگی و هنری جذاب ترین، شیرین ترین و با نشاط ترین مسابقاتی است که در طول سال تحصیلی برای دانش آموزان در چهار مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود.
مهران نیا هدف از برگزاری این مسابقات را تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، مهارت آموزی، تعامل و همدلی، شناسایی و شکوفایی استعداد های دانش آموزی و بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به فرهنگ، تربیت و سبک زندگی ملی و اسلامی ذکر کرد.
استان البرز 460 هزار دانش آموز دارد.
2819/ 6155
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.