حسین محمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کارگروهی متشکل از نمایندگان آموزش و پرورش، سازمان صنعت، معدن و تجارت، رﺅسای اتحادیه‌های صنف زنانه و مردانه، نماینده تعزیرات حکومتی و معاون نظارت و بازرسی کالا و خدمات برای تسهیل در تهیه روپوش مدارس تشکیل شده است.
وی اظهار داشت: در این کارگروه مقرر شد، سهمیه ‌بندی اتحادیه‌ها توسط خود اتحادیه‌ها انجام شود و میان نواحی سه ‌گانه تقسیم شوند و برای هر شهرستان نیز با صنف پوشاک زنانه و مردانه همان شهرستان براساس نوع پارچه و سایز، قرارداد منعقد شود.
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کرمانشاه در ادامه افزود: هدایت دانش‌آموزان به منازل شخصی یا محلی غیر از آدرس اعلام شده توسط تولیدی‌ها برای تعیین سایز، اندازه ‌گیری و تحویل لباس، ممنوع و خلاف مقررات است و ساماندهی این موضوع برعهده‌ انجمن آموزشگاه می‌باشد.
محمدی همچنین تصریح کرد: مدیران مدارس از دریافت هرگونه وجه، تحت هر عنوانی از تولیدی‌ها خودداری کنند.
وی اظهار داشت: همچنین در راستای برنامه‌ ریزی و ساماندهی این موضوع، کمیته هماهنگی و نظارت بر ساماندهی پوشاک در نواحی و مناطق مختلف تشکیل شده است.
وی اعلام کرد که لیست اسامی تولیدکنندگان اتحادیه صنف دوزندگان به تفکیک در اختیار نواحی آموزش و پرورش قرار گرفته و قیمت روپوش پسرانه و مانتوی دخترانه به مدارس نیز ارسال شده است.
استان کرمانشاه با جمعیت 2 میلیون نفری، 325 هزار دانش آموز، 28 هزار فرهنگی و چهار هزار و 600 مدرسه دارد.
3033/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.