رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان روز دوشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: این تعداد از دانش آموزان از برگزیدگان استان در جریان برگزاری جشنواره دانایی و توانایی در سال تحصیلی 97 - 96 هستند که به جشنواره کشوری مسابقه کتابخوانی (جشنواره دانایی و توانایی) که از بیست و ششم آبانماه جاری آغاز شده و تا بیست و نهم همین ماه ادامه دارد، حضور یافتند.
جمیل غریب با بیان این که مسابقه کتابخوانی با عنوان دانایی و توانایی در سه مرحله آموزشگاهی، شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می شود، افزود: این جشنواره در سال تحصیلی جاری برای سومین سال نیز در حال برگزاری است.
وی اظهار داشت: در جریان این مسابقه کتاب ویژه برای شرکت دانش آموزان در این جشنواره در مقاطع مختلف دوره اول ابتدایی از کلاس اول تا سوم، دوره دوم ابتدایی شامل چهارم تا ششم، دوره اول متوسطه و دوره دوم متوسطه توزیع می شود.
رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان خاطر نشان کرد: برگزیدگان مرحله آموزشگاهی، به شهرستانی و برترین های این مرحله نیز به استانی و در نهایت کشوری راه می یابند.
به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، واحدهای آموزشی گیلان میزبان نمایشگاه های کتاب است.
رویکرد هفته کتاب و کتابخوانی در واحدهای آموزشی استان گیلان هدیه کتاب به کتابخانه های مدارس است که این کار می تواند توسط دانش آموزان، اولیاء و خیرین انجام شود.
استان گیلان دارای بیش از 375 هزار دانش آموز است.
چهاردهمین نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان و سیصد و هفتادمین نمایشگاه استانی کشور از شنبه گذشته در رشت گشایش یافت.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.