به گزارش ایرنا، مردم این شهرستان پیر و جوان و زن و مرد در حالیکه پیشاپیش آنها‌ امام‌جمعه ، فرماندار و روحانیان در حرکت بودند با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران و طنین بانگ الله‌اکبر و شعارهای انقلابی مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل راهپیمایی عظیم 22 بهمن را باشکوه برگزار کردند.
راهپیمایان نشان دادند با پیروی از مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ، ریاست جمهوری ، مراجع و شخصیت‌های دینی به راه امام خمینی(ره) و شهیدان والامقام همچنان پای بند هستند و یکبار دیگر وحدت و همدلی سال 1357را رقم زدند .
جمعی از ورزشکاران در حالیکه پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند و اشعار انقلابی زمزمه می کردند در پیشاپیش راهپیمایان به حرکت در آمدند.
راهپیمایی 22 بهمن در شهر ابرکوه از میدان امام حسین (ع) این شهر آغاز شد و به سمت ورزشگاه شهید پور اکبری پایان یافت .
در این آیین ملی ، قطعنامه سراسری یوم‌الله 22 بهمن قرائت و با تکبیر حاضران مورد تائید قرار گرفت .
امام ‌جمعه ابرکوه نیز در این آیین گفت: ملت ایران امروز یکبار دیگر با آرمان های شهدای والامقام ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان بستند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای والامقام افزود: ملت همیشه وفادار انقلابی ایران بار دیگر با حضور کم‌ نظیرشان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند و خط بطلانی بر تمام نقشه‌های شوم دشمنان و اردوگاه استکبار جهانی که در صدر آنها آمریکا قرار دارد، کشیدند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با قدردانی از حضور همیشه در صحنه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22بهمن 97 تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان امروز در راهپیمایی وفاداری خود را از انقلاب ، آرمان ‌های امام خمینی (ره) ، منویات مقام معظم رهبری و شهدا به نمایش گذاشتند.
به گزارش ایرنا ، مردم ابرکوه در 11 نقطه شهری و روستایی در شهرهای ابرکوه و مهردشت و نیز در روستاهای اسفند ، اسدآباد اسفند آباد ، فراغه ، صفی‌آباد ، ده عرب ، رحیم‌آباد ، جلال‌آباد ، خسروآباد و صادق‌آباد در راهپمیایی شرکت کردند.
مرکز شهرستان 53 هزار نفری ابرکوه در140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.
7540/ 2047/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.