به گزارش عصر شنبه ایرنا، در این اطلاعیه که یک رونوشت از آن به خبرگزاری جمهوری اسلامی استان قزوین ارسال شده، آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
13 آبان یادآور حماسه آفرینی، اقدام انقلابی و نمایش ایثار و وحدت دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام خمینی (ره) بودند که با دست بصیرت خود نقاب خدعه را از سیمای سفارت ایالات متحده (لانه جاسوسی) برداشته و بدین وسیله این لانه جاسوسی و اقدامات خرابکارانه آن را برای عالمیان آشکار کردند.
در این روز ملت ایران و انقلاب اسلامی با تولد گفتمانی و با کلیدواژه ای به نام مرگ بر آمریکا بیش از گذشته آشنا شدند و توانستند این کلید واژه و این گفتمان را تا به امروز که چهل سال از عمر پر برکت انقلاب اسلامی گذشته است، حفظ کنند.
به وجود آمدن حوادث تاریخی متعدد در این روز پر برکت باعث شده است که ملت غیور و همیشه در صحنه ایران این روز را هم مانند روزهای مهم دیگر تاریخ انقلاب اسلامی ارج بنهند و با تجمعات و مشت های گره کرده خود پیکره دشمنان داخلی و خارجی به ویژه آمریکا را به لرزه بیندازند.
امروز که دشمنان با برنامه های مختلف اقتصادی و رسانه ای به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و برای اجرای برنامه های خود از هیچ گونه تحریم و تهدیدی دریغ نمی کنند بهترین راه مقابله وحدت و تعامل است که با حضور در این تجمعات این مهم عملیاتی می شود.
ائمه جمعه استان قزوین و دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با دعوت از تمامی اقشار مردم دعوت به عمل می آوردند که با حضور در این تجمع باشکوه باردیگر توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین
8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.