به گزارش ایرنا در این بیانیه آمده است: 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، روز دانش آموز، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و هر یک از این اتفاقات تاریخی زمینه یوم الله 13 آبان را در کشور فراهم کرد.
بیانیه دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شعبه خراسان شمالی تصریح دارد: در این روز بزرگ ملت شریف ایران تنها چیزی را که نباید فراموش کند شعار 'مرگ بر آمریکا' است، چرا که باید این شعار تا ابد زنده بماند و از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: شیطان بزرگ باید بداند تا زمانی که سیاست های استکباری و خوی ظالمانه آنها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سایر ملت مظلوم جهان ادامه داشته باشد، ملت شریف ایران اسلامی با استکبار مقابله می کند.
در این بیانیه همچنان آمده است: ملت مسلمان ایران از بدو پیروزی انقلاب اسلامی همیشه شاهد توطئه های آمریکا و اذناب آن علیه نظام اسلامی و مردم ایران بوده و با پایمردی و استقامت ملت، هیچکدام از این توطئه ها موفق نبوده و سردمداران آمریکا ناکامی های پیاپی را تجربه کرده اند.
در شرایط کنونی، دشمنان با ایجاد توطئه های اقتصادی، سعی در برهم زدن آسایش و آرامش اقتصادی ملت ایران هستند و شایعاتی را نیز در خصوص دسیسه های آنها بعد از 13آبان، در بین مردم رواج داده اند که اگر ملت ایران همچون گذشته و بیش از پیش با وحدت و انسجام فقط لوازم ضروری و مایحتاج روزمره را تهیه کنند و احتکار نکرده و به بازار هجوم نیاورند، تحریم ها هیچ تأثیری بر ما نخواهد گذاشت.
استان 863 هزار نفری خراسان شمالی با قومیت های مختلف در شمال شرق کشور واقع است.
ط/ 6042
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.