حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز سه شنبه در جلسه روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ها افزود: برنامه ها مردمی و با همکاری بخش های اداری و تشکل ها برگزار می شود.
وی ادامه داد: تبیین اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی به نسل جوان و همچنین نمایش دستاوردهای 40 ساله نظام در کنار ارائه خدمات به مردم، رویکرد برنامه هاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد تصریح کرد: برگزاری جلسه های فرهنگی، معرفتی و بصیرتی جزو برنامه های این شورا در استان است.
فخرالدینی گفت: مردمی برگزار شدن برنامه ها با همکاری نسل جوان و همراهی مسئولان با جدیت با هماهنگی و همکاری جدی انجام می شود.
همچنین جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با مشارکت گسترده آحاد مردم ولایی و انقلابی در افزون بر 80 محل برگزار می شود.
سعید زارع با اشاره به دشمنی های استکبارجهانی بر ضرورت مشارکت مردم و جوانان در راهپیمایی امسال تاکید و ابراز امیدواری کرد تا این مراسم بنحو مناسب برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: ملت قهرمان ایران در شرایط حساس و دشمنی های کفر جهانی بار دیگر با حضور پرشور در این راهپیمایی، انزجار خود را به دشمنان نشان می دهند.
همچنین روسای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ها به ارائه گزارش در خصوص برنامه های مناطق خود در خصوص برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب اسلامی اشاره کردند.
توجه به مردمی برگزار شدن مراسم، جلسه های بصیرتی و معرفتی و همچنین برنامه ریزی برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال تاکید شد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.