حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز جمعه به مناسبت 12 مردادماه سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در گفت و گو با ایرنا افزود: از این تعداد 2 هزار برنامه در یزد و بقیه در 9 شهرستان تابعه استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: تمام برنامه های فرهنگی و مذهبی با همراهی خوب مردم و طبق برنامه ریزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با رویکرد مردم محوری و با هدف تبیین مناسبت های شمسی و قمری انجام می شود.
این مسئول اظهار داشت: 10شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با عضویت 2 هزار نفر از اقشار مختلف مردم در استان فعالیت دارند و وظایف محوله را فعالانه و افتخاری انجام می دهند.
فخرالدینی تصریح کرد: توجه به جوانان و واگذاری برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی با همکاری تشکل های فرهنگی و اجتماعی جزو برنامه های محوری و مورد تاکید است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اینکه این شورا فعالیت خود را از سال 1360 در یزد آغاز کرد به جایگاه خوب آن در میان استان های کشور اشاره کرد که با همت و همیاری مردم و مسئولان محقق شده است.
فخرالدینی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ، مبانی دینی و ارزش های انقلابی را مورد تهدید جدی خود قرار داده اند به اهمیت برگزاری باشکوه مناسبت های مختلف با حضور گسترده مردم و جوانان تاکید کرد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است که به هماهنگی و انسجام فعالیت های تبلیغی بین دستگاه ها و مراکز تبلیغی نظام می‌پردازد و در 12 مردادماه 1359 با موافقت حضرت امام خمینی (ره) فعالیت خود را آغار کرد.
استان یزد یک میلیون و 138 هزار نفر جمعیت دارد.
7536/ 6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.