آیت الله محمد رضا ناصری یزدی عصر روز پنجشنبه در دیدار امام جمعه و جمعی از مسئولان اجرایی مهریز افزود: برگزاری نماز جمعه از مهمترین ثمره انقلاب اسلامی است و باید همه مردم خود را در انجام این فریضه بزرگ الهی مسئول بدانند.
وی ادامه داد: مشارکت پرشور مردم ولایی و انقلابی در صفوف نماز جمعه نشان دهنده وحدت ، استکبار ستیزی ، بینش و بصیرت و تبلور دوستی و آگاهی است و باید همواره به آن اهمیت خاص قایل شد.
امام جمعه یزد بیان کرد: ملت ایران در 38 سال گذشته گوش به فرمان حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در عرصه های مختلف حضوری جدی داشته اند و قطعا همچنان استوار تابع اوامر معظم له هستند و لحظه ای از نظام جدا نمی شود.
ناصری گفت: راه عزت ملت ما در همبستگی و پایبندی به اصول و ارزش های الهی است و با قدرت و درایت دست از اهداف و آرمان های والای نظام و انقلاب اسلامی بر نمی دارد.
همچنین حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی امام جمعه مهریز با تبریک دهه امامت و ولایت به نقش نماز جمعه در انقلاب اسلامی و برکات آن در سال های گذشته اشاره و بر حضور گسترده مردم در آن تاکید کرد.
امام جمعه یزد و هیات همراه همچنین با حضور در گلزار شهدای بغداد آباد علیا مهریز ، یاد و خاطره امام جمعه فقید این شهرستان حجت الاسلام مرحوم علی برهان را گرامی داشتند.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.
7536*2047* خبرنگار:کاظم سبحان زاده*انتشار- عباسقلی اشکورجیری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.