به گزارش ایرنا امام جمعه مهریز در خطبه های نماز عید فطر گفت: وحدت عملی بین مردم و مسوولان نیاز اصلی کشور است و باید روز به روز در جامعه اسلامی بیشتر شود.
حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی افزود: انقلاب اسلامی با عوامل مختلفی به پیروزی رسیده که در کنار دین و داشتن رهبری آگاه ، موضوع وحدت از اهمیت بس والایی برخوردار است.
وی ادامه داد: تمام موفقیت های که نصیب ملت و کشور ما شده بخاطر وحدت بوده و باید مردم و مسوولان با همبستگی برای گسترش آن در کشور وظایف شرعی و الهی خود را بیش از گذشته انجام دهند.
امام جمعه مهریز بیان کرد: دشمنان برای اینکه به هدف های زشت خود برسند همواره به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسوولان هستند که باید با بینش دینی و انقلابی با آنها برخورد کرد.
محی الدینی گفت: ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب اسلامی است و ملت ایران نشان داده که تا پای جان گوش به فرمان مقتدای خود هیچگاه دست از اصول و ارزش ها بر نمی دارد.
وی به اهمیت همراهی مردم با مسوولان و داشتن بینش در قبال توطئه های دشمنان اشاره و از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی هفته گذشته که خیلی گسترده برگزار شد تشکر کرد.
7541/
***
امام جمعه تفت در خطبه های نماز عید فطر گفت: بزرگترین نعمت برای مردم ایران، انقلاب اسلامی بوده است.
حجت الاسلام غفوری افزود: باید مواظب توطئه های داخلی و خارجی باشیم و جلوی آنها را بگیریم، از مظلوم و حق دفاع کنیم و سخنان تفرقه انگیز نگوییم.
وی ابراز امیدواری کردم مومنان، حسنات ماه مبارک رمضان را تداوم دهند و انس با قرآن را فراموش نکنند.
6197
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.