به گزارش ایرنا، حسین فلاح روز شنبه در شورای مبازره با مواد مخدر افزود: کمپینگ مبازره مواد مخدر و کاهش اعتیاد با همکاری مردم، نیروهای انتظامی و سپاه باید تدوام داشته باشد.
وی تصریح کرد: با توجه به پاتوق های تشکیل شده، لازم است سیاست کاهش پاتوق ها در پیش گرفته شود تا در دراز مدت شاهد افزایش آنها نباشیم.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد نیز در این نشست گزارشی از برگزاری کارگاه و همایش های پیشگیری از اعتیاد با همراهی خانه های بهداشت، بهزیستی و نیروی انتظامی ارائه کرد و همکاری بیشتر خانه های بهداشت را در این ارتباط خواستار شد.
کارشناس فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در حاشیه برگزاری این شورا گفت: یک طرح آموزشی پیرو سفر وزیر کشور در مرداد ماه سال جاری مبتنی بر برگزاری 50 کارگاه آموزشی در محیط های تولیدی و صنعتی برای سراسر استان مصوب شده و از این تعداد کارگاه برگزاری 10 کارگاه در میبد پیش بینی شده است.
محبوبه وفائیان با بیان اینکه تا به حال سه کارگاه در ارتباط با این طرح در میبد برگزار شده، افزود : برپایی این کارگاه ها با قوت اداه دارد و ادارات و نهادهای شهرستان دربرگزاری همایشی که در دهه فجر برای آموزش بانوان شاغل در کارگاه های صنعتی و همسران کارگران شاغل درکارگاه های تولیدی و صنعتی پیش بینی شده، همکاری می کنند.
هم اکنون یک و دو دهم درصد جمعیت 16 تا 64 ساله استان یزد با معضل اعتیاد دست به گریبان هستند.
مرکز شهرستان 100هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 6014/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.