به گزارش ایرنا ، سرهنگ فضل الله برزویی روز یکشنبه در هفتمین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در یکی از مناطق آلوده افزود: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 210 عملیات ضربتی پاکسازی مواد مخدر در مناطق آلوده اجرا شده است.
وی به اجرای بازرسی و نظارت نیروی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر در این منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای هماهنگ برنامه های فرهنگی، انتظامی و پیشگیری در این منطقه گامی در جهت پاکسازی و مقابله با مواد مخدر است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد نیز با اشاره به اجرای طرح پاکسازی این منطقه در 2 هفته گذشته با همکاری نیروی انتظامی گفت: در این طرح 15 واحد مسکونی بازرسی شد که از این تعداد 7 واحد مسکونی پلمپ شد.
عبدالرضا علیمحمدی افزود: اجرای مستمر طرح های پاکسازی مناطق آلوده و همچنین اجرای برنامه های آموزشی و فرهنگی در این مناطق راه حلی برای مقابله با گسترش مواد مخدر است.
وی به اجرای برنامه و طرح پیشگیری در حوزه مواد مخدر در استان و مناطق آلوده تاکید کرد و گفت: اجرای این برنامه ها باید طبق یک برنامه مدون و زمان بندی اجرا شود.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال وبختیاری نیز با اشاره به اجرای طرح های مختلف از جمله طرح های فرهنگی و پیشگیری از گرایش به مواد مخدر در مناطق مختلف اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های فرهنگی در این مناطق باید با تمرکز بر روی جامعه هدف باشد.
سید محمد موسوی افزود: درصد بالای از دستگیر شدگان اعتیاد، فروشندگان و توزیع کنندگان در زندان های استان از خانواده های این مناطق است.
یکی از اعضای شورای اسلامی شهرکرد نیز گفت : فراهم کردن امکانات بیشتر آموزشی و فرهنگی در مناطق آلوده می تواند در کاهش آسیب های اجتماعی اثر گذار باشد.
طیبه شریفی افزود : ریشه کنی آسیب های اجتماعی با اجرای برنامه های فرهنگی امکان پذیر است.
به گزارش ایرنا، در استان چهارمحال وبختیاری با 9 شهرستان 2 منطقه آلوده به مواد مخدر شناسایی شده است.
در حاشیه برگزاری این جلسه استاندار و اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان از یکی از محلات آلوده مرکز استان بازدید و مشکلات و کاستی های این منطقه را بررسی کردند.
7360
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.