به گزارش روز شنبه روابط عمومی شهرداری و شورای شهر اردکان، احمد کمالی به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی( 8 الی 14آبان) در دیدار با محمد احمدی پدر دانش‌آموز شهید حمزه احمدی افزود: درس گرفتن از آرمان‌های والای شهیدان بزرگ‌ترین مکتب تعلیم و تربیت است.
وی اظهار داشت: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان خانواده شهدا و خدمت به جانبازان و آزادگان و ایثارگران وظیفه اخلاقی، عرفی و دینی و البته کمترین کار ممکن است.
شهردار اردکان تصریح کرد: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد، هیچ قدرتی فکر تجاوز و تعدی به این مرزوبوم را نخواهد کرد.
کمالی یادآور شد: شهیدان از بندگان مقرب خداوند بودند که از سفره رحمت باری‌تعالی تا ابد متنعم هستند و این فرصتی است که صرفاً خداوند متعال آن را به بندگان شایسته خود ارزانی می‌دارد.
وی یادآور شد: شهیدان و ایثارگران مظهر صلابت و اقتدار این مرزوبوم هستند و مدال افتخار آن‌ها بر تاریخ ایران اسلامی تا همیشه خواهد درخشید.
به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی، شهردار به همراه مدیران شهرداری و رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان با پدر حمزه احمدی دانش‌آموز شهید دیدار کردند و با اهدای لوح سپاس از رشادت‌های این خانواده معظم شهدا قدردانی شد.
شهید احمدی در سن 15سالگی و در سال تحصیلی سوم راهنمایی با حضور در تیپ الغدیر یزد در سال 1366 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به فیض شهادت نائل آمد، یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.
مرکز شهرستان 98 هزارنفری اردکان در 60 کیلومتری شمال شهر یزد قرار دارد.
7544/2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.