به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در نشستی با مدیر و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال افزود: عزت ، اقتدار ، عظمت و شوکت ایران اسلامی مرهون خون شهدا و ایثارگرانی است که با رشادت های خود در صحنه های مختلف از جمله دفاع مقدس راه را برای سر بلندی نظام هموار کرده و امروز ادای دین به شهدا و ایثارگران وظیفه شرعی ، قانونی و انجام یک تکلیف الهی است.
عبدالله فرجی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال نیز در این نشست گفت: در سال جاری علاوه بر فراهم کردن زمینه استخدام 20 نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران در دستگاه های اجرایی با پرداخت تسهیلات اشتغال زمینه اشتغال 25 نفر از خانواده های شاهد نیز در این شهرستان فراهم شد.
وی همچنین گفت: اظهار کرد: اعتبار 2 میلیارد و 400 میلیون ریالی منظور شده برای ساماندهی گلزار شهدای خلخال تاکنون تخصیص نیافته و 160 گلزار شهید در این شهرستان در انتظار تخصیص اعتبار برای ساماندهی هستند.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل قرار دارد ، سه هزار و 900 شهید ، 854 جانباز ، 55 آزاده و چهار هزار و 600 خانوار شهدا و ایثارگران زیرپوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران خلخال قرار دارند.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.