به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین ویسمرادی روز پنجشنبه در دیدار با تعدادی از خانواده های شهدای شهر روانسر به مناسبت هفته نیروی انتظامی، افزود: ایثار و از خودگذشتگی شهیدان و صبر و استقامت خانواده هایشان باعث عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی است.
وی تصریح کرد: مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.
فرماندار روانسر با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، اظهار کرد: همه ما وظیفه داریم، در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آنها در دفاع از میهن ، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
ویسمرادی با اشاره به وظیفه سنگین مسئولان در خدمت رسانی بهتر به ایثارگران اضافه کرد:افتخار ما خدمت به مردم به ویژه خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و دیدار با این عزیزان، برای مسئولان روحیه بخش و موجب دلگرمی، تلاش و فعالیت بیشتر خواهد بود.
فرمانده انتظامی شهرستان روانسر نیز در این دیدار گفت: شهدای انقلاب اسلامی با تقدیم بهترین سرمایه خود درخت انقلاب را آبیاری کرده اند.
سرهنگ محمد قنبری خانواده شهدا را ولی نعمت و مایه برکت کشور دانست و ادامه داد: خانواده معظم شهدا مایه برکت کشور و نظام اسلامی هستند و امروز بر همه ما فرض است که این خون ها را پاس بداریم.
در این دیدارها از خانواده های شهیدان عادل ملکی در روستای کانی شریف و شهید عزیز مراد انگشتان در حسن آباد سرکشی و تجلیل به عمل آمد.
شهید عادل ملکی در تاریخ 7فروردین سال 1380 در پاسگاه خانه شور ثلاث باباجانی و در درگیری با منافقین و شهید عزیز مراد انگشتان در تاریخ 26بهمن سال 1359در محور نوسود به فیض شهادت رسیدند
شهرستان روانسر 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
3033/7455خبرنگار:یوسف فتاحی ** انتشار دهنده:فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.