محمدرضا صحتی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به طرح‌های ویژه ملی، برنامه‌های مدیریت سمت تقاضا ، طرح‌های بهینه‌سازی ، راهبری و نگهداری شبکه و بهره‌وری اقتصادی وزارت نیرو اظهار کرد: در بخش کشاورزی 22.9 مگاوات، بخش‌های تجاری و اداری 9.7 مگاوات و مولدهای خود تأمین 7.2 مگاوات در نظر گرفته شد.
وی افزود: در بخش اصلاح تعرفه 29 مگاوات ، کاهش بار صنایع بالای یک مگاوات 12 ، تغییر ساعت اداری پنج ، مولدهای خود تأمین پنج مگاوات و درمجموع کاهش پیک‌بار مطابق با برنامه‌های سال 98 ، رقم 56.1 مگاوات است.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق یزد سهمیه مجموع کاهش پیک‌بار استان در بخش توزیع را 150.7 مگاوات اعلام کرد و گفت : بخش صنعتی با 66.3 و بخش کشاورزی 27 مگاوات بیشترین سهم را داشته است.
صحتی ادامه داد: سایر بخش‌ها نظیر بخش‌های اصلاح تعرفه ، اداری و مراکز CNG ، مولدهای خود تأمین و بهینه‌سازی مصرف از راه فرهنگ‌سازی به ترتیب سهمیه کاهش پیک مشخصی را دارند.
به گفته وی ، در برنامه اصلاح تعرفه، شناسایی مشترکین پرمصرف ، اولویت‌بندی تعویض کنتورهای مکانیکی ، شناسایی سهم مشترکان پرمصرف در پیک روز و شب ، شناسایی مساجد پرمصرف در دستور کار قرار گیرد.
این مسئول در ادامه با اشاره به اهدای خون کارکنان شرکت گفت: هدف از اجرای این طرح را که ' شور حسینی ، شعور مهدوی ' نام‌گذاری شد، همزمان با اربعین سالار شهیدان کمک به بیماران و مصدومان به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) عنوان کرد.
صحتی افزود: خوشبختانه طرح‌های مشابه اهدای خون در این سال‌ها با مشارکت کارکنان توزیع نیروی برق رواج بسیار خوبی داشت و در مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود.
شرکت توزیع برق استان 653 هزار مشترک دارد که از این تعداد 530 هزار خانگی است ولی بیشترین فروش برق با 10 هزار و 883 مشترک مربوط به بخش صنعت است .
1968/ 2047
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.