به گزارش خبرنگار ایرنا مصطفی سالاری صبح یکشنبه در حاشیه افتتاح پروژه های عمرانی بنادر و دریانوردی گیلان در انزلی اظهار داشت: افتتاح 24 هزار متر مربع انبار و سیلو در بندرانزلی، می تواند کمک شایانی در افزایش مبادلات تجاری استان با کشورهای حاشیه خزر باشد.
وی افزود: با افزایش این ظرفیت ، عملا بنادر گیلان فعال تر شده و علاوه بر استفاده بیشتر از ظرفیت بندر، تجارت استان و خصوصا بندرانزلی رونق بیشتری می گیرد.
به گفته سالاری ، با توجه به اینکه گیلان و خصوصا بندرانزلی در رشته های ورزشی آبی سرآمد بوده و قهرمانان ورزشی بسیاری را به جامعه ورزش معرفی کرده، بازسازی استخر استاندارد برای استفاده تخصصی و همچنین بهره برداری برای عموم مردم از دیگر پروژه هایی است که امروز به بهره برداری رسیده است.
وی تاکید کرد: رویکرد ما نسبت به سال گذشته مشخص و مشهود است؛ پروژه هایی که اشتغالزایی داشته باشند، در اولویت هستند.
به گزارش خبرنگار ایرنا صبح امروز (یکشنبه) با حضور استاندار گیلان پنج انبار و سوله به مساحت 24 هزار مترمربع و با اعتبار 162 میلیارد ریال و با اشتغالزایی برای 75 نفر در انزلی افتتاح شد. همچنین بازسازی بزرگترین استخر استاندارد گیلان به مساحت چهار هزار و 500 متر مربع و با اعتبار 28 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی با اشتغالزایی برای 50 نفر انجام شد و در مجموع برای این پروژه ها 190 میلیارد ریال اعتبار صرف شد که برای 125 نفر اشتغالزایی صورت گرفته است.
انزلی در 40 کیلومتری شمال غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7471 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.