به گزارش خبرنگار ایرنا، وحید خاصی پور روز چهارشنبه در آئین تجلیل از روسای هیات ها، باشگاه ها و سمن های اداره ورزش و جوانان آستارا در سالن اجتماعات شهرداری این شهر افزود: هیات ورزشی رشته المپیکی تیراندازی در آستارا فعال و فعالیت های ورزشکاران آن در سبک های هدف های پروازی و تفنگ بادی آغاز شده است.
وی اظهار کرد: در آستارا حدود یکهزار و 200 شکارچی دارای اسلحه حضور دارند و از ظرفیت آنها برای تقویت این رشته باید استفاده شود.
وی بیان کرد: با همکاری اداره حفاظت محیط زیست و به منظور توسعه گردشگری ورزشی و حمایت از قایقرانان، از اواخر خرداد ماه کلاس های آموزش قایقرانی در تالاب استیل آستارا دایر خواهد شد و علاقمندان برای ثبت نام به اداره ورزش و جوانان مراجعه کنند.
خاصی پور ادامه داد: در آستارا سه سازمان مردم نهاد مجاز زیر نظر اداره ورزش و جوانان فعالیت می کند و مطابق قول معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، سمن ها با ارائه طرح های کارآفرینی به وزارت ورزش، از تسهیلات بالغ بر یک میلیارد ریالی با نرخ سود پایین برخوردار می شوند.
وی گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون 100 مسابقه ورزشی، 50 برنامه کوهپیمایی و 30 جشنواره فرهنگی ورزشی در آستارا برگزار شده است و امیدواریم با حمایت مسئولان استان، هیات های ورزشی موتور سواری و اتومبیلرانی آستارا صاحب پیست اختصاصی شوند.
در این آئین از روسای هیات ها، باشگاه های فعال ورزشی و سازمان های مردم نهاد تجلیل شد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات و 42 باشگاه ورزشی آن به شکل سازمان دهی شده فعالیت می کنند.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.