مسوول برگزاری مسابقات تیراندازی خلخال گفت: مسابقه تیراندازی به اهداف پروازی این شهرستان با شرکت 15 تیرانداز از شهرستان های خلخال و اردبیل در رده سنی آزاد در میدان تیراندازی (کلوار) منطقه گردشگری علی آباد در مسیر جاده خلخال به اردبیل برگزار شد.
بهرام نقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در بخش تیمی مسابقات تیم زوبین خلخال با کسب بیشترین امتیاز عنوان قهرمانی این مسابقه را کسب کرد و تیم های دوستداران شکار و طبیعت از خلخال و طبیعت گردان اردبیل دوم و سوم شدند.
وی گفت: در بخش انفرادی این مسابقه نیز شایان نقی زاده ، داریوش سبحانی از خلخال و فرهاد سبحانی از اردبیل با زدن بیشترین هدف های پروازی به ترتیب مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.
نقی زاده اظهار کرد: بمناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت مسابقات تیراندازی به اهداف ثابت مردان خلخال نیز در سالن اختصاصی تیراندازی مجموعه ورزشی پوریای ولی این شهر برگزار شد.
او افزود: در این مسابقه که با شرکت 12 تیرانداز در رشته تفنگ بادی برگزار شد رسول سلیمی ، رضا نعمتی و امیر مهدی عبداللهی با کسب بیشترین امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
وی گفت: در راستای اجرای بهینه طرح اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اداره ورزش و جوانان خلخال در تابستان امسال 80 نفر از علاقمندان به یادگیری رشته های مختلف تیراندازی در کلاس های این رشته ثبت نام و از اول تیرماه تا امروز زیر نظر مربیان مجرب فدراسیون تیراندازی در دوره های آموزشی تئوری و عملی تیراندازی در رشته های اهداف پروازی ، اهداف ثابت تفنگ و تپانچه شرکت کرده و از امکانات و مزایای رایگان این دوره بهره مند شدند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.