رئیس اداره ورزش و جوانان خلخال روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات بمناسبت گرامیداشت هفته سلامت با شرکت 10 نفر از تیراندازان رشته تیراندازی به اهداف پروازی در ماده تراپ در منطقه گردشگری مجره برگزار شد.
ناصر میرمرسلی افزود: در پایان این مسابقات بهرام نقی زاده ، داریوش سبحانی ، بشیر اطهر نیاری ، علی نعمتی ، منصور ملجایی و بهزاد نوروزی با زدن بیشترین هدف به ترتیب به عنوان تیراندازان برتر این مسابقات انتخاب شدند.
وی گفت: جشنواره ملی کوچ عشایر خلخال 15 اردیبهشت امسال در منطقه گردشگری روستای مجره از توابع بخش مرکزی خلخال برگزار و تیراندازی به اهداف پروازی از جمله برنامه های پیش بینی شده در این جشنواره است که در بین تیراندازان عشایر خلخال و میهمان این شهرستان جمعه 15 اردیبهشت برگزار خواهد شد.
او با قدردانی از فعالان این رشته ورزشی اظهار کرد: پس از چهار سال وقفه بدلیل انتقال امکانات تیراندازی خلخال به مرکز استان و تعطیلی این رشته در شهرستان فعالیت دوباره این رشته مفرح و پرطرفدار از بهمن سال گذشته در این شهرستان آغاز شده است.
وی گفت: در این مدت بیش از 10 مسابقه در رشته های تیراندازی به اهداف ثابت و پروازی در خلخال برگزار شده است.
او افزود: خلخال تنها شهرستان فعال در رشته تیراندازی به اهداف پروازی استان اردبیل است که با حمایت های مسوولان راه اندازی شده و در سال های گذشته بیش از 200 تیرانداز در این رشته ورزشی فعالیت کردند.
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
خبرنگار: بهرام نقی زاده ** انتشار دهنده: گیتی طالبی
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.