معاون خدمات شهری شهرداری رشت از طرح مرمت پل چمار سرا خبر داد و گفت : طرح احیای برف یخچال طبیعی نیز در دستور کار قرار دارد .

به گزارش ایلنا از رشت، معاون خدمات شهری شهرداری رشت در جلسه ستادی با برخی از مسئولان شهری از تصمیم شهرداری رشت برای مرمت و بازسازی پل آجری منطقه چمارسرا خبر داد و اظهار کرد : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گیلان از نظر ضوابط ، شهرداری را در این مسیر همراهی کرده است .

علیرضا مقصودی گفت : این اداره کل نامه نگاری های لازم برای جمع آوری لوله ها و تاسیسات و حاشیه پل چمارسرا را صادر و پیگیری های لازم را به عمل آورد .

وی افزود : مقرر شده است که سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری رشت نیز طرح مرمت و بازسازی پل را توسط افراد متخصص و با مشاره میراث فرهنگی تهیه و برای تایید به این اداره کل ارائه نماید .

معاون خدمات شهری شهرداری رشت همچنین اضافه کرد : مقرر شد ه است که اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری طرح بازسازی یخچال طبیعی پارک سالار مشکات را در دستور کار قرار داده و برنامه احیای برف چال را در اسرع وقت به شهرداری ارایه کند .

در این‌جلسه شریفی سرپرست معاون هماهنگی امور مناطق و سازمان های شهرداری رشت ، سجاد محجوب رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و امیرلو مدیر منطقه ۴ شهرداری رشت نیز حضور داشتند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.