به گزارش خبرنگار ایرنا علیرضا محمدی در سخنان پیش از خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رشت افزود: در سال جاری 220 میلیارد ریال از سوی محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به این اداره کل اختصاص یافت .
وی اظهار کرد: این میزان اعتبار در راستای تهیه جهیزیه، حمایت از ایتام و احداث مسکن مددجویان هزینه شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به در پیش بودن هفته احسان و نیکوکاری افزود: کمک های مردمی در قالب صدقات طی 11 ماه امسال نسبت به دوره مشابه قبل، 20 درصد افزایش داشته که امیدواریم روند حمایت خیران ادامه و افزایش یابد.
وی گفت: صدقات دریافت شده از مردم در راستای فرهنگ، بهداشت و درمان ، جهیزیه ، تسهیلات و مسکن خانوارهای نیازمند هزینه شده و کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی دارد در راستای هزینه کرد اعتبارات و کمک های مردمی شفاف سازی کند.
محمدی با بیان اینکه این اداره کل در راستای عدالت اجتماعی در حد توان تلاش می کند، گفت: خوشبختانه امروز در گیلان هیچ کودک یتیمی بدون حامی نیست و در 11 ماه امسال، حامیان ایتام 240 میلیارد ریال کمک کرده اند.
وی از همه مردم خواست تا در آستانه جشن نوروز و هفته احسان و نیکوکاری، تلاش کنند لبخند را بر لبان نیازمندان و محرومان بنشانند.
14اسفند ماه روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.