به گزارش ایرنا، سید موسی خادمی روز یکشنبه در نشست با مدیرکل و جمعی از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در یاسوج اظهار داشت: حدود 13 درصد جمعیت استان زیر پوشش کمیته امداد است که باید این میزان با اقدام‌های لازم از جمله ایجاد اشتغال، خودکفایی و توانمندسازی کاهش پیدا کند.
وی افزود که تاکنون اقدام‌های ارزنده‌ای در زمینه محرومیت زدایی و رسیدگی به محرومان توسط کمیته امداد کشور و کهگیلویه و بویراحمد انجام شده است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ارائه خدمات کمیته امداد این استان به جامعه هدف مطلوب و رضایت بخش بوده و باید بیش از پیش نیز به اصل مهم حفظ حرمت و کرامت انسانی افراد توجه شود.
خادمی با اشاره به ارزشمند بودن کار در کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد که تعامل و همکاری هر چه بیشتر کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با دیگر دستگاه‌های اجرایی استان سبب خدمات رسانی بهتر به افراد زیر پوشش این نهاد حمایتی و رفع سریعتر مشکلات آنان خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که بیست و هفتمین مرحله از جشنواره ملی نیکوکاری با شعار «بهار همدلی؛ شکوه مهربانی» و با مشارکت کمیته امداد، نیروی مقاومت بسیج و سازمان دانش آموزی این استان در طول هفته احسان و نیکوکاری سال جاری در استان برگزار می‌شود.
فرید محبی اظهار داشت: رویکرد مهم این جشنواره در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ارتباط با خیران برای جلب مشارکت هر چه بیشتر آنان در برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است.
وی افزود که برگزاری این جشنواره در کهگیلویه و بویراحمد فرصتی ارزنده به منظور کمک به رفع بخشی از نیازهای عادی و روزمره خانوارهای زیر پوشش و تلاش برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به آنان محسوب می‌شود.
محبی بیان کرد: 558 پایگاه برای جشن احسان و نیکوکاری سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که از این تعداد 22 مورد ثابت، 12 مورد سیار و مابقی نیز در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و مراکز نیکوکاری استان دایر می‌شوند.
وی عنوان کرد که جشن نیکوکاری سال جاری روز 18 اسفند با نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد آغاز خواهد شد، 19 اسفند پایگاه‌های ثابت و سیار در شهرها، مساجد، مراکز نیکوکاری و پایگاه‌های مقاومت بسیج و 20 اسفند نیز در مصلاها و میعادگاه‌های نماز جمعه استان برای جمع آوری کمک‌های نقدی و کالایی مردم استقرار می‌یابند.
محبی ابراز داشت: هر میزان کمک نقدی و یا کالایی که در جشن نیکوکاری سال جاری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شود بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع خواهد شد.
وی گفت که افزون بر 12 میلیارد ریال کمک نقدی و کالایی در جشن نیکوکاری سال گذشته در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد.
33 هزار و 640 خانوار با جمعیتی افزون بر 84 هزار و 371 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد است.
هفته احسان و نیکوکاری سال جاری از 14 تا 20 اسفند است.
14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) به فرمان امام راحل در سال 1357 است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.