به گزارش روز جمعه ایرنا رئیس اداره ورزش و جوانان رضوانشهر در حاشیه این مسابقات گفت: در این المپیاد بیش از 300 ورزشکار در هشت رشته ورزشی متشکل از 16 گروه شامل والیبال سه نفره، فوتبال، بسکتبال، داژبال، روپایی، دارت، پنالتی هدفمند، طناب زنی و طناب کشی به صورت انفرادی و گروهی با هم رقابت می کنند.
علی لطیفی افزود: این المپیاد به مناسبت پاسداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و با شعار همه برنده ایم و با هدف ایجاد نشاط و شادابی میان آحاد جامعه و همچنین توسعه و گسترش ورزش همگانی و استفاده از حداکثر ظرفیت شهرستان در مشارکت عمومی برگزار شده است.
منصور هادی پور رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی رضوانشهر نیز به ایرنا گفت: در راستای همگانی کردن ورزش و توسعه آن بین اقشار جامعه و همچنین افزایش شور و نشاط اجتماعی، اولین دوره المپیاد ورزش همگانی برگزار شده است.
زیبا دولت پور مربی رشته والیبال در رضوانشهر نیز، با اشاره به نقش این قشر در کسب موفقیت های ورزشی گفت: بانوان در رشد، توسعه و شکوفایی ورزش نقش ارزنده ای دارند.
وی افزود: هم اینک شاهد افتخار آفرینی و کسب موفقیت های زیادی از سوی بانوان در رشته های مختلف ورزشی بخصوص والیبال هستیم و نیاز به حمایت بیشتر داریم.
وی با اشاره به وجود استعدادهای بسیاری بین بانوان ورزشکار گفت: اگر امکانات، زمان و مکان تمرینی مناسب در اختیار بانوان ورزشکار قرار بگیرد، حماسه آفرینی های این قشر در عرصه ورزش نیز روز به روز چشم گیرتر خواهد شد.
داریوش عبدالهی عضو شورای اسلامی شهر رضوانشهر نیز در گفت وگو با ایرنا ، نشاط اجتماعی را یکی از شاخصه های توسعه یافتگی جامعه و دارای نقشی مهم در تامین سلامت فرد و جامعه دانست و گفت: نشاط اجتماعی یک وضعیت روانی مثبت توام با رضایتمندی از جریان تعریف زندگی، خشنودی و رضایتمندی اجتماعی و روانی است.
وی ادامه داد: شادی فعالیت فرد را برمی انگیزاند، بر آگاهی او می افزاید و خلاقیت های فرد را تقویت می کند، در واقع نشاط اجتماعی تاثیر مستقیمی روی خلق و خوی افراد می گذارد، حس نوعدوستی را در جامعه گسترش می دهد و روابط اجتماعی را تسهیل می کند.
شهرستان رضوانشهر در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

** برتری تیم بسکتبال هیات رودسر برابر لاهیجان
در ادامه مسابقات بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان و از هفته چهارم، تیم هیات رودسر موفق شد با نتیجه 66 بر 55 حریفش را شکست دهد.
تیم بسکتبال هیات رودسر با برتری در این دیدار، به دومین پیروزی خود دست یافت و بالاتر از تیم لاهیجان در جدول رده بندی قرار گرفت.
در رقابت های بسکتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان تیم های درفک رشت ، شهر سبز لاهیجان ، دنیای فلز رشت ، هیات بسکتبال لاهیجان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، نظام مهندسی گیلان ، ملوان انزلی ، آرنا رشت ، شهرداری کوچصفهان ، هیات بسکتبال صومعه سرا ، هیات بسکتبال تالش و فراز انزلی حضور دارند که در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگاران:مهرعلی گواهی-حسین مجرد**انتشار:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.