به گزارش خبرنگار یارنا ، ناصرنصری شاهاندشت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود که این اعتبار پس از بازدید چند ماه پیش وزیر ورزش و جوانان و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تکمیل ورزشگاه شهید چمران اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 40 میلیارد ریال برای ساخت این ورزشگاه هزینه شده است ، گفت که این استادیوم تنها ورزشگاه نیمه تمام آمل است که ساخت آن سال 84 آغاز شد و کمتر از 40 درصد پیشرفت داشته است.
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل همچنین گفت که حدود 17 میلیارد ریال هم از محل بازدید وزیر ورزش و جوانان برای سالن نیمه کاره سنگ نوردی و صخره نوردی آمل اختصاص یافته است.
وی پیش بینی کرد که با این اعتبار ، سالن سنگ نوردی آمل تا پایان امسال بهره برداری شود .
** کسب 34 مدال ورزشکاران آمل از مسابقات جهانی
نصری همچنین با تشریح وضعیت ورزشی شهرستان ، گفت که تنها در نیمه نخست امسال ورزشکاران آملی 34 نشان طلا ، نقره و برنز از مسابقات جهانی و آسیایی کسب کردند.
وی اضافه کرد : هم اکنون بیش از 11 هزار ورزشکار در آمل زیر پوشش بیمه ورزشی قرار دارند در حالی که ورزشکاران زیادی هم هستند که به صورت خودجوش فعالیت های ورزشی دارند و بیمه نیستند.
** هفت تیم آمل در لیگ برتر
رئیس اداره ورزش و جوانان آمل با اشاره به اینکه هفت تیم از این شهرستان در لیگ های کشوری تیم در رشته های مختلف ورزشی حضور دارند، گفت : تیم های کاله مازندران و کاله جوان در لیگ برتر و لیگ دسته یک والیبال ، بسکتبال باویلچر، بدمینتون، کبدی، فوتسال مردان و بانوان در لیگ دسته دوم و دسته یک کشور به نمایندگی از شهرستان آمل حضور دارند.
وی افزود : 40 هیات ورزشی هم در آمل فعالیت می کنند که برنامه این هیات ها به صورت روزانه وهفتگی رصد می شود.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.