معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اظهار کرد: این بسته های وسایل ورزشی شامل تجهیزات مورد نیاز درس تربیت بدنی از جمله توپ است که در مدارس ابتدایی و متوسطه اول شهرستان ها و مناطق آموزش و پرورش سنندج توزیع شده است.
افشین خوشگوار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این بسته ها توپ رشته های مختلف ورزشی، طناب، راکت پینگ پنگ و بدمینتون قرار دارد و در اختیار مدارس ابتدایی و متوسطه اول برای استفاده دانش آموزان قرار گرفت.
وی ارزش ریالی این اقلام ورزشی را 900 میلیون ریال اعلام کرد و یادآور شد: سال گذشته نیز 600 پکیچ وسایل ورزشی در مدارس این استان توزیع شده بود ولی امسال توزیع تجهیزات و وسایل ورزشی رشد 120 درصدی داشته است.
به گفته وی، این اقلام ورزشی بر اساس تعداد دانش آموزان هر شهرستان و منطقه و همچنین محرومیت مناطق توزیع شده است.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان در ادامه کیفیت بخشی درس تربیت بدنی و اجرای بهینه آن را یکی از برنامه های اصلی اعلام کرد و گفت: ایجاد نشاط و شادابی در مدارس از اهداف مهم درس تربیت بدنی به شمار می رود.

** کسب رتبه اول آموزش و پرورش کردستان در ارزیابی دستگاه های اجرایی
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: بر اساس ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 95 از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی، آموزش و پرورش کردستان موفق شد رتبه اول استان را در گروه علمی، فرهنگی و آموزشی کسب کند.
رشید قربانی افزود: در اجرای مواد 81 و 82 قانون مدیریت خدمات کشوری و بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور هر ساله عملکرد دستگاه های اجرایی در شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار می گیرد.
به گزارش ایرنا، سال تحصیلی 97 - 96در استان کردستان در سه هزار و 700 مدرسه شهری و روستایی با 12 هزار کلاس درس و حضور 285 هزار دانش آموز در سه مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم با 26 هزار پرسنل آموزشی، پرورشی و خدماتی آغاز شده است.
خبرنگار: افسانه گلباغی ** انتشار: مجید سلیمانی
7348/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.