به گزارش خبرنگار ایرنا فرماندار شهرستان بندرانزلی صبح شنبه در این مراسم اظهار کرد: همه مسئولان، کارگزاران نظام و آحاد مردم خصوصا دانش آموزان میهن اسلامی موظف هستند توانایی های خود را برای دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر تهاجمات دشمنان به کار بندند.
میرشمس مومنی زاده افزود: دانش آموزان میهن اسلامی به عنوان سرمایه های اصلی کشور وظیفه سنگینی در تحقق این هدف دارند و باید در دستیابی هرچه بهتر کشور به این اهداف، نهایت تلاش خود را در افزایش سطح علمی و رسیدن به قله های ترقی و پیشرفت علمی به کار گیرند.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی نیز در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: ایمان و اعتقاد و همچنین عشق مردم به امامان معصوم در کنار رهبری مقتدرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، باعث شد این انقلاب به پیروزی برسد.
سید حسین دریابکی افزود: وحدت و یکپارچگی مردم با وجود همه گرایش ها باعث شد با پیروزی حق بر باطل، ریشه طاغوتیان از ایران اسلامی برچیده شود.
وی با اشاره به شعار استقلال آزادی ، جمهوری اسلامی به عنوان سرلوحه انقلاب شکوهمند اسلامی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی بود که بدون وابستگی به سایر کشورها و بر اساس استکبار ستیزی و وحدت مردم و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) شکل گرفته است.
دریابکی تاکید کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه های اصلی میهن اسلامی وظیفه دارند با تلاش و کوشش در راستای ارتقاء سطح عملی و فناوری، پرچم جمهوری اسلامی را در رقابت های ملی و بین المللی علمی برافراشته نگه داشته و برای میهن اسلامی بیش از پیش افتخار آفرین باشند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و 19 هزار دانش آموز دارد .
خبرنگار:رضااکبری**انتشاردهنده:کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.