به گزارش خبرنگار ایرنا؛ این مراسم با حضور امام جمعه، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولان ادارات و نهادها و فرهنگیان و دانش آموزان در دبیرستان عفت شهر جوانرود برگزار شد.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان جوانرود در این مراسم با تبریک ایام دهه مبارک فجر گفت: 12 بهمن ماه سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) است که هرساله باید این رویداد تاریخی و مهم گرامی داشته شود.
محمود داودی زاده افزود: دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین دستاوردهای نظام به ویژه نسل جوان است.
وی در ادامه به بیان دستاوردها و فعالیت های آموزش و پرورش در یک سال گذشته پرداخت و یادآور شد: در این ایام تمام مدارس شهرستان جوانرود شاهد شور و شعف برگزاری جشن ها و آیین های پیروزی انقلاب اسلامی است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جوانرود نیز با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیدشت دهه فجر، توطئه های دشمنان را یادآور شد و گفت: جوانان بدانند و به دنیا نشان دهند که این انقلاب به سادگی به دست نیامده که به راحتی هم از بین برود.
محمد مهدی مرادی به موضوع انقلاب شکوهمند اسلامی پرداخت و افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران منشا بیداری ملت های آزاده جهان در مبارزه با طاغوت است و در 40 سال گذشته، بسیاری از مردم دنیا با الهام از ملت ایران در مقابل زیاده خواهی نظام سلطه ایستاده اند.
وی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی تحت رهبری امام خمینی(ره) و هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی منشاء تحولات عظیم و تاریخ ساز در منطقه و جهان شده است.
همچنین در اولین روز از دهه مبار ک فجر و سالروز پیروز شکوهنتد انقلاب اسلامی فرماندار و مسئولان شهرستان جوانرود با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
امام جوانرود در این دیدار با تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی وعده و هدیه الهی به ملت اسلامی بود.
ماموستا ملا احمد فخری با تاکید بر اینکه عظمت انقلاب اسلامی به حکومت 2500 ساله پادشاهی در ایران پایان داد، افزود: انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته است لذا باید قدر این انقلاب را بدانیم و از دستاوردهای آن پاسداری کنیم.
وی اظهار کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی امید به آینده را در دل تمام مظلومان و مـحـرومـان سـتـم دیـده جـهان و مـنطقـه بـه وجـود آورده اسـت.
امام جمعه جوانرود اظهار کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا این انقلاب شکوهمند مسیرهای رشد و ترقی را به سرعت بپیماید.
شهرستان جوانرود با بیش 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033 خبرنگار: بهمن کریمی ** انتشاردهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.