به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی یادواره بزرگ سرداران و 230 شهید والامقام این شهرستان افزود: در برگزاری این یادواره بدنبال مسایل سیاسی و تبلیغاتی نیستیم و وظیفه خود می دانیم که در حمایت و پشتیبانی از این برنامه ارزشمند و معنوی نهایت همکاری و تلاش خود را بکار گیریم.
وی اظهارکرد: آرامش، امنیت و عزتی که نصیب کشور شده ثمره خون شهدای والا مقام است و همه باید قدردان و خانواده های آنان باشیم.
فرماندارگناوه از همه ادارات و نهادهای این شهرستان خواست نهایت همکاری را با ستاد برگزاری این یادواره داشته باشند و فضای شهر را مزین به تصاویر شهدا کنند.
وی بیان کرد: باتوجه به اینکه یادواره شهدا تقارن با ایام فاطمیه دارد در اطلاع رسانی، به این مناسبت نیز اهمیت داده شود و فضای شهر و سر در ادارات سیاهپوش شود.
رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران گناوه گفت: برپایی یادواره در زنده نگه داشتن نام و یادو شهدا و ترویج فرهنک ایثار و شهادت درجامعه بویژه دربین نسل جوان و آینده ساز نقش اثربخشی دارد.
محمد قائدی افزود: براساس مصوبه شورای فرهنگ وایثار به ریاست فرماندار تصمیم گرفته شده که یادواره ای بزرگ و درخور شان شهدای این شهرستان برگزار شود.
وی گفت: به منظور برگزاری هرچه باشکوهتر این یادواره نشست های مختلفی با مسئولان ادارات و طیف های مختلف و هیات های مذهبی برگزار شده است.
قائدی اظهارکرد: یادواره سرداران و 230 شهید این شهرستان 14 اسفندماه در مصلای جمعه برنامه های پرمحتوایی باحضور مقام های کشوری و استانی پیش بینی شده است.
رئیس بنیادشهید وامور ایثارگران گناوه گفت: از عموم مردم شریف و دوستداران شهدا انتظار داریم که با نقطه نظرات و پیشنهادهای خود در برپایی هرچه بهتر یادواره، ستاد را یاری کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر در دوران دفاع مقدس 230 شهید تقدیم میهن و انقلاب کرده است.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انشتار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.