به گزارش روز دوشنبه ایرنا از شهرداری تهران در پیام محمدباقر قالیباف آمده است: انا لله و انا الیه راجعون، رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی، رییس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و یار دیرین امام (ره) و رهبری را به همه آحاد ملت به ویژه محضر رهبر معظم انقلاب، خانواده گرامی، بازماندگان و علاقمندان ایشان تسلیت عرض می کنم.
وی در پیام خود با اشاره به اینکه خدمات ارزنده ایشان در طول دوران مبارزه و پس از انقلاب از خاطره ها محو نخواهد شد افزود: ایشان در خط مقدم مبارزه با رژیم ستم شاهی طاغوت و یاور بنیانگذار کبیر انقلاب در روزهای دشوار پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
در ادامه پیام قالیباف آمده است: در دوران دفاع مقدس نیز چنانکه بنده از نزدیک شاهد بودم در جایگاه فرماندهی نقش کلیدی داشتند و پس از آن در دوران سازندگی که بنده توفیق همراهی در قرارگاه خاتم الانبیاء را داشتم، تلاش مجدانه ای برای پیشرفت کشور به خرج دادند.
این پیام افزوده است: آن مرحوم در سالیان متمادی بعد از انقلاب نیز مشاوری امین برای رهبری و دلسوز نظام بودند. هیچ گاه نقش محوری ایشان در این سی و هفت سال بعد از انقلاب فراموش نخواهد شد. علو درجات را برای آن مرحوم و صبر و اجر را برای بازماندگان از درگاه ایزد منان خواستارم.
محمدباقر قالیباف

خبرنگار: عاطفه نژادسالاری انتشاردهنده: موسی فعالیان
تهرام/9353 / 1539

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.