به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در خطبه های این هفته نماز جمعه قرچک گفت : فتنه همواره رنگ و چهره عوض کرده و مسیر خود را تغییر می دهد ومهمترین وظیفه افراد شناخت عوامل انحراف است.
وی بیان کرد: دشمن همواره تلاش می کند تا حقیقت و باطن نهضت و نظام الهی جمهوری اسلامی را از جامعه گرفته و در مسیر انقلاب تغییر ایجاد کند و در رسیدن به این هدف از خودی های خود فروخته استفاده می کند.
اسماعیلی افزود : بدخواهان و دشمنان انقلاب اسلامی در سه دهه اخیر هر توطئه ای را علیه ملت ایران به کار بردند و با تمام ظرفیت به دشمنی با ایران اسلامی پرداختند و اگر می توانستند نیروهای خود را وارد خیابان های تهران می کردند.
وی بیان کرد: حرکت فتنه گران و هم صدایی آنها با دشمنان ، بزرگترین خیانت و جنایت علیه ایران اسلامی محسوب می شود و باید توجه داشت که فتنه همواره در حال عوض کردن چهره خود است
وی با تأکید بر رعایت تقوا از سوی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت :بی تقوایی در بدنه نظام و دولت بسیار خطرناک بوده و در اصل چاشنی کار دشمن در ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه محسوب می شود.
امام جمعه قرچک با اشاره به این که انتقاد کردن با انتقام گرفتن تفاوت دارد اظهار کرد: خیرخواهان نظام اسلامی ، انقلاب و ولایت نباید روشی را در پیش گیرند که دشمن از آن سوء استفاده کند ، نباید خصومت های شخصی و گروهی را وارد فعالیت های جامعه کرد.
وی خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت شما به عنوان وکلای مردم ، مدافع حقوق دین و دنیای مردم هستید و موظفید تا از ارکان نظام اسلامی جانانه حراست کنید.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.