به گزارش ایرنا حجت الاسلام عباسعلی مغیثی نیا روز شنبه در مراسم راهپیمایی 13 آبان افزود: ملت ایران به عنوان پیشتاز و قهرمان مبارزه با استکبار جهانی هر ساله با راهپیمایی سراسری 13 آبان و فریاد شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل اعلام می‌کنند که برای پاسداری از انقلاب لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد.
وی با بیان اینکه سیزدهم آبان در تاریخ انقلاب اسلامی به نماد استکبار ستیزی مردم ایران تبدیل شده افزود: در این روز تاریخی دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام (ره) با هدف خنثی‌سازی همیشگی توطئه‌های آمریکای جنایتکار علیه ملت ایران، لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و بر توطئه های آمریکا خط بطلانی کشیدند.
امام جمعه نهاوند با بیان اینکه اهمیت تسخیر لانه جاسوسی کمتر از وقوع انقلاب اسلامی نیست گفت: این حرکت عظیم، نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران رقم زد و توانست آمریکا را به انزوا بکشاند ، به همین دلیل امام خمینی (ره) از آن به عنوان 'انقلاب دوم 'یاد کردند.
حجت الاسلام مغیثی نیا ادامه داد: 13 آبان ماه حقیقتی است که تا ابد می‌درخشد و هدایت ‌گر نسل‌‌های این سرزمین در عبور از گذرگاه ‌های حساس تاریخی خواهد بود.
وی گفت: ترویج روحیه مقاومت و فرهنگ استکبارستیزی به عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی است و در واقع ترجمان شعار هیهات من الذله امام حسین (ع) است.
وی در جنگ بین حق و باطل پیروزی نهایی را از آن مسلمانان دانست و اظهار کرد: پیروزی حق بر باطل حقیقتی است که امروز در منطقه نمایان است، امروز قدرت مسلمانان رو به رشد بوده درحالی که قدرت آمریکا رو به افول است.
امام جمعه نهاوند با اشاره به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا گفت: در راس دولت آمریکا رئیس جمهور بی‌خرد و نامتعادل روانی قرار گرفته که به قوانین و مقررات بین‌المللی پایبند نیست و بر این اساس امسال راهپیمایی 13 آبان از حساسیت بیشتری برخوردار است.
حجت الاسلام مغیثی نیا افزود: البته سخنان اخیر ترامپ علیه کشورمان چیز جدیدی نیست بلکه ادامه همان سیاست های خصمانه قبلی آمریکا است و مردم ما نیز به این نوع ادبیات عادت دارند و هرگز آنرا جدی نگرفته اند.
امام جمعه نهاوند با اشاره به اینکه راه مبارزه با زیاده‌ خواهی های آمریکا از طریق جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه نشان داده شده است تصریح کرد: امروز ملت‌های استقلال طلب و آزادی‌خواه همچون بحرین و یمن این مسیر را از ملت ایران آموخته و می بینیم که آمریکا روز به روز در جهان منزوی تر می شود.
13 آبان روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بدست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام در سال 58 و روز کشتار تعدادی از دانش آموزان در جلوی دانشگاه تهران بدست رژیم شاهنشاهی در سال 57 و روز تبعید حضرت امام خمینی به کشور ترکیه در سال 42 است .
2087/7525 خبرنگار: وحید سیفی** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.