به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، این مسابقه که بین دو تیم انتهای جدولی برگزار می شود ، از اهمیت ویژه ای برای هر دو تیم برخوردار است؛ گرچه این دیدار بین تیم های انتهای جدولی برگزار می شود اما حساسیت بالایی دارد و به همین دلیل فدراسیون فوتبال بیژن حیدری که سابقه قصاوت دربی را نیز دارد به عنوان داور این بازی انتخاب کرد.
با توجه به میزبانی سپیدرود رشت در این دیدار ، همگان انتظار دارند که این تیم در برابر استقلال خوزستان به برتری برسد تا فاصله اش را با دو تیم انتهای جدولی افزایش دهد. به طور حتم ، کادر فنی تیم فوتبال سپیدرود رشت به حساسیت این بازی واقف است و برای پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این دیدار حضور خواهند یافت و با یک ترکیب هجومی پا به میدان خواهند گذاشت.
از طرف دیگر تیم استقلال خوزستان که با یک امتیاز کمتر نسبت به سپیدرود رشت در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد ، به نتیجه مساوی نیز فکر نخواهد کرد و این تیم برای پیروزی گام به میدان می گذارد تا بتواند بالاتر از سپیدرود در جدول رده بندی قرار گیرد.
البته باید از دو تیم شاهد یک بازی پرگل باشیم و طرفداران و هواداران تیم فوتبال سپیدرود رشت از تیم خود برابر استقلال خوزستان فقط پیروزی می خواهند و امیدوارند که سپیدرود با پیروزی در این دیدار خانگی ، فاصله اش را با تیم های انتهای جدول افزایش دهد.
تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور ، تیم سپیدرود رشت با 19 امتیاز در مکان چهاردهم و استقلال خوزستان با 18 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند. در رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور (جام خلیج فارس) 16 تیم حضور دارند که در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار:حسین مجرد**انتشاردهنده:کبیری
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.