سرخابی‌های فوتبال تبریز، محرومی در هفته بیست و دوم لیگ برتر ندارند.
 
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال، اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس، تراکتورسازی و گسترش فولاد بدون محروم به میدان می‌روند.
 
اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر اعلام شد:
 
امید نورافکن - استقلال
عزت الله پور قاز - سپاهان اصفهان
احمد امیرکامدار - نفت تهران
روح الله سیف‌الهی مقدم - پارس جنوبی
رضا علیاری گلوجه - سایپا
محمدحسن رجب زاده ( مربی) - سیاه جامگان
 
 
بسکتبالیست آذربایجان‌شرقی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی نوجوانان کشورمان دعوت شد.
 
بهرام حسن‌زاده، بسکتبالیست استان آذربایجان‌شرقی در لیست اعلامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان قرار گرفت.
 
این بسکتبالیست نوجوان استان به همراه 18 بازیکن دیگر باید راس ساعت 16 روز جمعه 13 بهمن جاری در محل اردو خود را به سرپرست تیم معرفی نمایند.
 
گفتنی است؛ اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان کشورمان از روز جمعه 13 بهمن آغاز و تا روز شنبه 21 بهمن ماه ادامه می‌یابد.
 
 
مسابقات آینده سازان تنیس تبریز در رده سنی زیر12سال دختران گرامیداشت دهه مبارک فجر درسالن تنیس 29 بهمن برگزار شد.
 
با شرکت 32 نفرازآینده سازان تنیس تبریز در رده سنی زیر12سال دختران ،برگزاری رقابت ها ازقوه به فعل تبدیل شد .
 
این مسابقات که تحت عنوان گرامیداشت دهه مبارک فجر درسالن تنیس 29 بهمن انجام شد،پس از 31مسابقه پرشور وتماشایی دریک جدول حذفی،هانا یقینی با قهرمانی بدون باخت ،پاداش ارزشمنددوران آموزشی را به صمد چرندابی مربی تلاشگر خود اهدا کرد.
 
هانا یقینی که ازاستیل واستعداد خوبی برخورداراست و تارسیدن به فینال 4 بار برابر حریفان قرارگرفت و با برتری به دیدار پایانی رسید.
 
ازآن سوی جدول نیز هستی پر با مربیگری خانم بهنام صاحب چهار پیروزی برابر حریفان شد و گام به دیدارفینال گذاشت.
 
بازی پایانی این رقابتها با حضورجمعی از اولیاء ومربیان به سرپرستی خانم انتصاری انجام شد که هانا یقینی موفق به شکست رقیب خود شد وبه مقام نخست رسید و هستی پر نایب قهرمان این مسابقات شد.
 
 
مسئول کمیته بانوان ستاد گرامیداشت دهه فجر اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: بیش از هشتصد برنامه مختلف برای دهه فجر تدارک دیده‌ایم.
 
لیلا جاویدان از تدوین بیش از هشتصد برنامه فرهنگی و ورزشی این اداره کل در میان بانوان خبر داد.
 
وی افزود: جشنواره مادر و دختر(دا) با مشارکت شهرداری تبریز به مناسبت ایام دهه فجر برنامه ریزی شده بود که بخاطر تداخل با ایام فاطمیه از پنجم تا نهم بهمن برگزار شد.
 
جاویدان خاطرنشان کرد: با هماهنگی با هیات های ورزشی و ادارات شهرستان ها برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر تدارک دیده ایم که در جدول زیر به تفکیک فعالیت ها به تعداد آن‌ها نیز می‌پردازیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.