به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی انجام شده از هفته هشتم این رقابت ها ، تیم فوتبال قصر لاهیجان در یک بازی برتر، با نتیجه چهار بر صفر مقابل شهرداری رودسر به پیروزی رسید تا علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار خانگی ، به صدر جدول این مسابقات نیز صعود کند.
در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هشتم لیگ جوانان گیلان نیز ، تیم فوتبال ایرانمهر رشت با یک گل برابر تیم شهرداری تولمشهر به برتری رسید و بازی تیم های شهدای نویر انزلی و سپیدرود رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
همچنین تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه یک بر صفر تیم نصر رشت را شکست داد و تیم فوتبال جوانان شهرداری رشت با نتیجه 2 بر یک تیم بنادر و دریانوردی انزلی را مغلوب کرد.
در آخرین بازی انجام شده ، تیم های فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان و شهرداری فومن رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم شهرداری فومن با نتیجه سه بر یک برابر حریفش به برتری رسید.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با کسب 17 امتیاز صدرنشین است ، تیم شهرداری ماسال نیز با همین امتیاز و تفاضل گل کمتر در رتبه دوم قرار دارد، همچنین تیم های سپیدرود رشت و شهرداری فومن با کسب 15 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
**
در چارچوب رقابتهای فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور، تیم داماش گیلان میزبان شموشک نوشهر است.
مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان روز سه شنبه اظهار کرد: این دو تیم قدیمی در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور عصر چهارشنبه پنجم مهر ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت مقابل هم قرار می گیرند.
میثم محبوب افزود: امیدواریم تیم فوتبال داماش گیلان در این دیدار برابر حریفش به برتری دست یابد تا به صدر جدول گروه خود در لیگ دسته دوم نزدیکتر شود.
وی گفت: تیم داماش گیلان تاکنون 2 بازی در لیگ دسته دوم انجام داده که ابتدا با نتیجه 2 بر صفر برابر ترمه دستجردی یزد به پیروزی و در دیدار دوم برابر شاهین شهرداری بوشهر به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافت.
وی اظهار کرد: تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، تیم های فوتبال داماش گیلان و شموشک نوشهر با کسب چهار امتیاز به ترتیب در رتبه های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند.
تیم فوتبال داماش گیلان در گروه اول رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های ‏شاهین شهرداری بوشهر، ترمه دستجردی یزد، کارون خوزستان، فولاد نوین اهواز، استقلال آبی تهران، نیروی زمینی تهران، زاگرس یاسوج، شموشک نوشهر، قشقایی شیراز و مس نوین کرمان هم گروه است.
رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏
در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه 6 تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.