به گزارش خبرنگار ایرنا ، در این دیدار به میزبانی شهرداری کلاچای، تیم دخانیات برتر از حریف خود ظاهر شد و با برتری در این بازی خارج از خانه ، به دومین پیروزی متوالی خود در این رقابتها دست یافت.
همچنین در دیگر بازیهای برگزار شده از هفته بیستم این رقابتها ، تیم فوتبال مهتاب بافت شفت با نتیجه یک بر صفر برابر استقلال رشت به پیروزی رسید و تیم فوتبال شهرداری کوچصفهان با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم فوتبال شهرداری آستارا شد.
در دیدار دربی صومعه سرا نیز که تیمهای فوتبال سردارجنگل و میرزا کوچک صومعه سرا رو در روی هم قرار گرفتند، تیم فوتبال سردارجنگل صومعه سرا در یک بازی پرگل با نتیجه چهار بر 2 تیم همشهری خود را شکست داد.
در دیگر بازی نیز قرار بود تیمهای فوتبال کادوس ماسال و شاهین بندرانزلی به مصاف هم بروند که به دلیل کناره گیری کادوس ماسال ، نتیجه این بازی سه بر صفر به سود شاهین بندرانزلی اعلام شد.
در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته بیستم ، تیم شهرداری آستارا با کسب 48 امتیاز همچنان صدرنشین است ، تیم چای ناطق لاهیجان با کسب 35 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد، تیمهای شهرداری کلاچای با 34 امتیاز و شاهین انزلی نیز با 33 امتیاز به ترتیب سوم و چهارم هستند.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان جام گیل ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.