به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتبال جوانان بنادر ودریانوردی در جریان این دیدار با تسلط کامل در بازی و برتری جزء تیمهای صدرنشین و یکی از مدعیان قهرمانی این رقابتها شد.
همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده از هفته پانزدهم لیگ جوانان گیلان ، تیم فوتبال شهدای نویر انزلی با نتیجه 2 بر صفر تیم قصر لاهیجان را شکست داد و تیم فوتبال جوانان نصر رشت با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری رودسر را مغلوب کرد.
در دیگر بازی های انجام شده نیز ، تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال با نتیجه پرگل سه بر 2 برابر شهرداری تولمشهر به برتری رسید و بازی تیمهای فوتبال جوانان شهرداری فومن و ایرانمهر رشت با نتیجه مساوی بدون گل خاتمه یافت.
اما در پرگل ترین بازی هفته پانزدهم ، تیمهای فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان و شهرداری رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم شهرداری رشت با نتیجه هفت بر یک حریف خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی و تا پایان هفته پانزدهم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیمهای سپیدرود رشت ، شهدای نویر انزلی و بنادرو دریانوردی انزلی با کسب 31 امتیاز به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار دارند و تیم قصر لاهیجان با کسب 29 امتیاز چهارم است.
در رقابتهای فوتبال لیگ برتر جوانان استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صوت دوره ای و رفت و برگشت با هم رقابت می کنند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده : بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.