به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان با نتیجه جالب توجه هشت بر صفر تیم فوتبال شهرداری فومن را مغلوب کرد و در رده چهارم جدول این مسابقات قرار گرفت.
در جریان این مسابقه از هفته دهم این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان فراز لاهیجان بر توپ و میدان تسلط داشت و با به ثمر رساندن هشت گل ، علاوه بر کسب یک پیروزی خانگی دیگر ، پرگل ترین دیدار این هفته را رقم زد.
در دیگر دیدارهای برگزار شده از هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان گیلان ، اتحاد آبکنار با یک گل شاهین انزلی را شکست داد و تیم فوتبال نوجوانان ملوان نوین انزلی با نتیجه سه بر صفر برابر کادوس ماسال پیروز شد.
همچنین تیم فوتبال نوجوانان آینده سازان سیاهکل در یک دیدار برتر با نتیجه چهار بر یک برابر تیم پرسپولیس رشت صدرنشین این رقابتها به برتری رسید و تیم فوتبال نوجوانان خزر لنگرود با نتیجه سه بر 2 تیم شهرداری خمام را شکست داد.
در دیگر بازی برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال نوجوانان شهرداری رشت و فجر رضوانشهر رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم فجر رضوانشهر با نتیجه یک بر صفر حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس رشت با کسب 25 امتیاز صدرنشین است ، تیم شهرداری رشت با کسب 22 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، تیم های ملوان نوین انزلی و فراز لاهیجان نیز با کسب 20 امتیاز در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر نوجوانان باشگاه های استان گیلان، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم رقابت می کنند.
در استان گیلان بیش از 27 هزار ورزشکار سازمان یافته ، در رشته ورزشی فوتبال ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد**انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.