به گزارش خبرنگار ایرنا در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) و از هفته هفتم این رقابت ها ، دو تیم ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان از ساعت 15 و 30 دقیقه فردا (چهارشنبه 12 مهرماه) در ورزشگاه تختی بندر انزلی به مصاف یکدیگر می روند.
براساس اعلام باشگاه ملوان بندرانزلی حجت صدقی، نیما میرزازاد، صادق صادقی، پژمان نوری، محمد پوررحمت الله، حسین شنانی، علی عابدی، وحید حیدریه، محمدرضا نقدی پور، بابک مرادی، مهیار زحمتکش، عرفان پورافروز، خشایار زبرجد، ایمان باصفا، حسسین قنبری، مهدی هاشم نژاد، سینا دست نشان ، مهدی کربلایی، صائب محبی ، علیرضا محمودی و میلاد جلالی بازیکنان دعوت شده به اردوی ملوانان جهت حضور در دیدار مقابل تیم مس رفسنجان هستند.
شهریار مغانلو تنها بازیکن محروم ملوانان در این دیدار است و پوریا غلامی بازیکن دیگر ملوان بندرانزلی نیز به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی تیمش در برابر مس رفسنجان نیست.
قضاوت این دیدار برعهده یاسر همرنگ است و فرزاد بهرامی، امید افخمی و مهرداد خسروی او را در امر قضاوت این دیدار همراهی می کنند و همچنین حبیب الله شیرازی ناظر داوری این دیدار است.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی و مس رفسنجان در فصل گذشته و در لیگ دسته یک فوتبال، 2 بار در بازی های رفت و برگشت در برابر هم صف آرایی کرده بودند که بازی دو تیم در شهر رفسنجان به نتیجه تساوی ختم شد و در بازی برگشت در ورزشگاه تختی انزلی ملوانان موفق شدند مس رفسنجان را شکست داده و یک پیروزی شیرین خانگی را به هوادارانشان تقدیم کنند.
تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در شش بازی گذشته خود با کسب 2 پیروزی ، 2 شکست و 2 تساوی و با هفت گل زده و هفت گل خورده و هشت امتیاز، در جایگاه دهم جدول رده بندی قرار دارد و تیم مس رفسنجان نیز با همین تعداد بازی یک پیروزی، چهار تساوی و یک شکست را در کارنامه دارد و با چهار گل زده و چهار گل خورده و کسب هفت امتیاز ، در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور جای گرفته است.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در آخرین تمرین این تیم، بازی با مس رفسنجان را بازی سنگینی دانست و اظهار کرد: تیم مس رفسنجان علاوه بر بهره گیری از ساختار مناسب، بازیکنان خوبی نیز جذب کرده است.
نادر دست نشان با اشاره به اینکه تیم مس در جدول رده بندی شرایط مناسبی ندارد، افزود: تیم مس رفسنجان هم مانند ملوان ، چند بازیکن مصدوم دارد ولی بازیکنان ما با پشت سرگذاشتن تمرینات مناسب شرایط خوبی دارند و امیدواریم که وضعیت جوی بر روند بازی تاثیرگذار نباشد تا بتوانیم روز خوبی را برای ملوانان رقم بزنیم .
وی متذکر شد: تیم مس رفسنجان به هر تیمی به راحتی باج نمی دهد و ما باید با شکست این تیم و کسب هر سه امتیاز بازی، به شرایط ایده آل برگردیم.
براساس اعلام هواشناسی، دمای شهر بندر انزلی هنگام برگزاری این دیدار 15 درجه و میزان رطوبت 100 درصد است و وضعیت جوی نیز در هنگام بازی، بارانی خواهد بود .
بندر انزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است و تیم فوتبال ملوان بندرانزلی پس از تاسیس در سال 1348 افتخارات بسیاری در فوتبال کشور برای مردم این شهر ساحلی به ارمغان آورده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/ 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.