به گزارش خبرنگار ایرنا، در بازی های انجام شده از هفته ششم این رقابت ها ، دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و شهرداری تولمشهر با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت تا تیم سپیدرود با این تساوی، نتواند به صدر جدول صعود کند.
همچنین در دیگر دیدارهای برگزار شده ، تیم فوتبال جوانان سرخپوشان لاهیجان در یک بازی پرگل و برتر، با نتیجه چهار بر یک تیم فوتبال شهرداری رودسر را شکست داد و بازی تیم های فوتبال شهدای نویر انزلی و شهرداری ماسال با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
در سایر بازی های برگزار شده نیز تیم فوتبال جوانان قصر لاهیجان با نتیجه سه بر 2 تیم نصر رشت را مغلوب کرد تا همچان یکی از تیم های بالای جدولی باشد و تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با نتیجه 2 بر صفر ایرانمهر رشت را شکست داد تا صدرنشین جدید این رقابت ها باشد.
همچنین در دیگر دیدار برگزار شده از هفته ششم مسابقات فوتبال لیگ جوانان گیلان ، تیمهای شهرداری رشت و شهرداری فومن به مصاف هم رفتند که تیم شهرداری رشت در یک بازی پرگل با نتیجه سه بر صفر حریفش را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها، تیم فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی انزلی با کسب 12 امتیاز صدرنشین است ، تیم های سپیدرود رشت و قصر لاهیجان با کسب 11 امتیاز به ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار: حسین مجرد **انتشار دهنده: بابایی
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.