شهردار منطقه 3 رشت گفت: حوزه عمرانی و خدمات شهری باید حوزه هایی فعال و پویا در منطقه باشند.

به گزارش ایلنا از رشت،  رضا کحالی در جلسه‌ای با مسئولان واحدها گفت: کار اجرایی می‌بایست با فکر و برنامه‌ریزی صورت گیرد، با فشار و استرس به پرسنل خروجی خوبی بدست نخواهیم آورد.

شهردار منطقه 3 رشت در این نشست ضمن تشکر از زحمات همکاران خود در منطقه ۳ اظهار داشت: پرسنل از محیط کار خود باید حس خوبی گرفته و با نشاط و شادابی لازم برای خدمت به همشهریان تلاش کنند.

کحالی با اشاره به اینکه کارگران در نواحی سه‌گانه قشر زحمت‌کش و ضعیفی هستند، گفت: توجه بیشتر به این قشر با پرداخت مزایایشان منجر به انگیزه بیشتر در آنان خواهد شد.

شهردار منطقه ۳ رشت رابطه خود با پرسنل را بسیار دوستانه عنوان کرد و گفت: بنده حس خوبی از پرسنل با عملکردهای مثبت و تلاش‌های‌شان خواهم گرفت و مسلما این حس از سوی بنده نیز به کل مجموعه انتقال خواهد یافت.

کحالی افزود: حوزه عمرانی و خدمات شهری باید حوزه‌هایی فعال و پویا در منطقه باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اذعان داشت: لازم است کمیته ای متشکل از چند نفر در ستاد درآمدی حضور داشته و راهکارهای لازم در خصوص درآمدزایی و وصول مطالبات با حفظ حقوق شهروندان و تکریم متقاضیان در تسریع دریافتی‌ها صورت گیرد.

وی همچنین از مسئولان واحدها خواست تا آمار عملکردی خود را به صورت ماهانه جمع بندی کرده و در کنار آن  آمار تناسبی نسبت به ماه‌های گذشته در برنامه‌کاری خود داشته باشند تا راندمان کاری خود را مورد ارزیابی قرار دهند.

کحالی در پایان این جلسه هدف ذاتی شهرداری را خدمت به مردم عنوان داشت و گفت: از دوستان و همکاران در منطقه می خواهم نهایت احترام را به ارباب رجوعان داشته باشند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.