به گزارش ایرنا ، حسن کریمی روز چهارشنبه در آئین معارفه شهردار جدید پاکدشت که در سالن همایش های شهرداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: برنامه ششم توسعه ، نگرانی های شهرداری ها را حداقل در تأمین حقوق پرسنل برطرف کرده است و دیگر شهرداران نمی توانند برای برخی از تخلفات و یا توافق های غیر قانونی توجیهی داشته باشند.
وی افزود : تلاش شهرداران باید به کسب درآمدهای پایدار و توسعه و عمران مناطق شهری معطوف باشد و این مهم جز با حرکت در مسیر قانون میسر نمی شود.
کریمی با اشاره به فعالیت های عمرانی صورت گرفته در سطح شهرستان پاکدشت گفت : با تلاش های صورت گرفته و با وجود درآمدهای اندک شهرداری فعالیت های عمرانی مناسبی در سطح این شهرستان صورت گرفته که تلاش می شود این پروژه ها در سفر هیأت دولت به شهرستان پاکدشت به بهره برداری برسد.
وی به زمان این سفر اشاره ای نکرد.
معاون استاندار تهران افزود : در سال های گذشته شاهد بروز برخی از تخلفات از سوی مردم ، سازمان ها و نهادها بوده ایم و البته شهرداری نیز با جدیت کامل با این مورد برخورد نداشته است و باید این مهم در این دوره شهرداری با جدیت دنبال شده و با موارد تخلف برخورد شود.
وی تصریح کرد: کار در شهرداری دشوار است ، فعالیت های عمرانی و نیازهای مردم بسیارند و شهردار باید با اولویت بندی ، نسبت به انجام امور عمرانی اقدام کنند.
کریمی تأکید کرد: همدلی و همراهی شهرداری و اعضای شورای اسلامی و تمامی مسئولان می تواند بسیاری از کمبودها را برطرف و مسیر را برای خدمت رسانی به مردم هموار سازد.
در این مراسم ، داریوش پازوکی به عنوان شهردار جدید پاکدشت معرفی شد.
پازوکی پیش از این نیز شهردار پاکدشت بوده و در این ایام به عنوان سرپرست مدیریت شهر را بر عهده داشته است.
شهرستان پاکدشت از سه شهر پاکدشت ، شریف آباد و فرون آباد برخوردار است.
پاکدشت با 350 هزار نفر جمعیت در20 کیلومتری جنوب شرق تهران و در مسیر محور امام رضا (ع) واقع شده است.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: سید حسن میری انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/7254 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.