حیدر اسکندرپور شهردار جدید شیراز در اولین سخنرانی خود به عنوان شهردار شیراز با اعلام این مطلب با اشاره به برخی رئوس برنامههای خود در دور جدید مدیریت شهر شیراز گفت: شعار اصلی من «شیراز شهر سبز پایدار و شهروند فرهنگمدار» است و سعی داریم در این راه از ظرفیت جوانان شهر بیشتر استفاده کنیم. وی افزود: توجه به خرد جمعی، حفظ منزلت کارکنان و شهروندان، نیازسنجی و دوری از تصمیمات احساسی و خلق الساعه از اولویتهای من است. اسکندرپور با اشاره به استفاده از تمامی ظرفیتهای شهر شیراز گفت: توجه به عدالت در میان شهروندان شیراز، توسعه پایدار اجتماعی و حاکمیت قانون از دیگر اولویتهای من در این دوره است و جان مایه همه این موارد تکریم مردم و پاسداری از
حقوق شهر است.
شهردار شیراز گفت: من از عدم تحقق بودجه 7 ماهه و حجم تعهدات شهرداری آگاهم اما نگاه من و همراهانم به گذشته نیست بلکه نگاه ما به آینده است و برای آینده شهر است و نگاه ما نگاه به توسعه پایدار شهر است که در این راه نیازمند همکاری همه مردم و مسئولین هستیم.
گفتنی است در ادامه این مراسم در غیاب علیرضا پاک فطرت شهردار سابق شیراز که در این مراسم حضور نداشت از فعالیتهای محمد حسن اسدی سرپرست شهرداری شیراز تقدیر و حیدر اسکندرپور به عنوان شهردار جدید شیراز معرفی شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 786555
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.